Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har gode tips om leker/ting som kan underholde en på 21 mnd på en flytur til Spania?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

henger meg på her.

vi skal til spania med en på 1 år..gruer meg litt til det.

men skal i hvert fall ha med godt med mat og kjøpe inn noen nye leker han ikke før se før vi skal fly..

;)

Skrevet

Når vi reiste med snuppa når hun var på den alderen hadde vi sånn tegnebrett, sånn du kan dra over og fjerne tegningen hvis du sjønner hva jeg mener? Jeg hadde ikke noe bedre måte og forklare det på. ;)

Ellers har vi dvd spiller som vi bruker i bil på lengre turer som vi også har hatt med, og det er virkelig verdt hver ei krone, d har berget oss mange ganger. Hun er som regel for rastløs til å sitte i ro å se på tv eller film lenge av gangen ellers (heldigvis.:)) Men når situasjonen er som i bil eller fly at det ikke er så mange alternativer så har det fungert utmerket.

Etter hun nærmet seg to har også puslespill og tegnesaker vært en slager. Og favorittbøkerne hennes er alltid med. :)

Og matboks med brød, frukt og noe å drikke kan hun og "underholdes" med ei god stund.

Skrevet

Takk for tips, skal prøve et tegnebrett :) Vet hva du mener, hadde sånn selv da jeg var liten.

Dytter litt også jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...