Makko med to små gutter Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Sikkert fryktelig dumt spørsmål, men skit au, jeg lurer.... Har skjønt at 50 er den minste "normal" størrelsen. Er det forskjell på gutter og jenter i forhold til hva som er normalt å starte med? Vi venter en gutt (og frykter at han blir oppimot 4-4.5kg). Hvilken størrelse på klær skal man satse på at han skal ha i starten?
*Lille Persille" Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Da tror jeg jeg ville gått for 56. 50 kan fort bli litt lite og vil uansett ikke passe i mange dagene før det blir for lite. 56 kan kanskje bli litt lang på armene f.eks men da er det jo bare å brette dem opp.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Datteren min var nesten 4,5 kg og 53 cm når hun var født, og hun passet i str. 50 de første fjorten dagene, før vi gikk over til kun 56. Tror kanskje jeg ville satset på et par plagg i 50 (i tilfelle sønnen din ikke blir så stor som du tror) og mest i 56, for de vokser stort sett ganske fort inn i det. Denne gangen har jeg piiittelitt i str 50, og mest i 56, men det er også fordi det er samme klær som søsteren brukte, stort sett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå