Verbena Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 I går kveld satt vi ute her. Bor i studentby og vi er veldig mange som er flinke til å være sosiale uten unger på kveldstid. Er aldri noe langt å springe inn. Kjempe koselig og vi var faktisk veldig mange som satt ute lenge. Så skulle naboen min (Ayla05) inn å hente noe. Kneet sviktet (hun har operert flere ganger pga korsbånd og menisk) og hun gikk mildt sagt på tryne. Blødde ganske mye fra albuen og hadde vondt. Fikk henne inn til mannen min så han så på det og fikk henne til å ringe legevakta. Så ble jeg med dit mens mannen min hadde alle tre ungene. Fikk komme inn veldig fort, albuen ble sydd og i røntgen og det så bra ut. Blodansamling som presser på som gjør at det er mye vondt der. Men kneet er det store problemmet. Legen sjekket og det er ganske så slarkt. Han skrev henvisning til MR der, normalt sett skal du til fastlegen for å få det uansett. Sikkelig herlig natt! Så nå frå vi se hvordan dette går. Er veldig glad for at mannen min og en annen nabo er ferdige med eksamenene sine sånn at de er tilgjengelige hele tiden og kan hjelpe til. Er det korsbåndet som fryktet så må de opereres og hente noe å reparere med i andre kneet fordi at hun er operert så mange ganger fra før av at det er ikke noe å ta av i det vonde kneet. Og da blir hun rullestolbruker i en periode, kjempe herlig når hun er alenemor og har eksamner snart OG bort i 4etasje uten heis!!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Off, stakkars jente. Men ho er jo superheldig som har så gode naboer som dere, som stiller opp for hverandre uansett! Kjempe snillt:) Håper alt går bra, og krysser fingrene for at ho slipper operasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå