Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For nå er det sol,sommer,is,gressklipping,lek og avslapping på programmet her tenker jeg.

Meldte regn i morgen.Å da får man nyte det mens man kan.

 

"vinkevinke"

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da starter jeg også prosjekt " hele huset må tas";-)

Skrevet

Å jeg er inne å avkjøler meg...Ikke vant til dette jeg,pjuh!!

 

Ferdig med å ta huset?? hehehe

Skrevet

Jada ferdig med huset :) - skinnende rent. I dag har jeg mao.bare vært hjemme. Mannen er reist med snuppemor på handling, taco i kveld, så er det jo selveste Grand Prix =0) Mange år siden jeg har sett, men i dag er jo Maria med og jeg liker henne jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...