Gjest Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 For nå er det sol,sommer,is,gressklipping,lek og avslapping på programmet her tenker jeg. Meldte regn i morgen.Å da får man nyte det mens man kan. "vinkevinke"
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Da starter jeg også prosjekt " hele huset må tas";-)
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Å jeg er inne å avkjøler meg...Ikke vant til dette jeg,pjuh!! Ferdig med å ta huset?? hehehe
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Jada ferdig med huset - skinnende rent. I dag har jeg mao.bare vært hjemme. Mannen er reist med snuppemor på handling, taco i kveld, så er det jo selveste Grand Prix =0) Mange år siden jeg har sett, men i dag er jo Maria med og jeg liker henne jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå