Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Har blitt sammen med eksen men ner veldig usikker å redd for at det skal bli det sammen igjen.Sa til han for 2 dager siden at jeg er redd for dette og usikker.Han mener hvis vi skal starte på nytt må vi se fremover noe som selvførgelig er riktig.Klarer bare ikke glemme alt han har sagt og gjort, slengt mye dritt osv.Vi skulle være sammen i helgen, men etter at han dro for to dager siden har han ikke giddet å svare meg på mld eller noe.Han var lei seg når han dro, bør jeg ringe han?eller er det han som bør ta kontakt?Har sendt han flere mld men han gidder ikke svare noe jeg syntes er rimelig barnslig av en som snart er 30.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Eh... syntes du virker veldig naiv. Drittsekker forandrer seg ikke. Det burde du visst, det har du nå fått bevis på.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 synes handlinger sier mer enn ord... synes du burde gå videre med livet ditt! absolutt ikke noe å stresse etter dette, gjør bare vondt verre!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 takk for råd og at jeg slipper usaklige komentarer:) føler vel også at jeg bør gå videre, men det er ikke lett.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 Skal en prøve på nytt, så må begge være innstilt på det. Og være villige til å gjøre en skikkelig innsats for å bedre det som var "vanskelig" forrige gang. Når en er et par, så er det lett å kjøre seg fast i et "mønster" og visse måter å reagere på partneren på. Dette mønsteret osv har lett for å dukke opp igjen, selv etter lang tid uten å være sammen. En reagerer nesten ubevisst på personen og dennes væremåte. Det har med forventninger til personens reaksjoner og væremåte å gjøre. Du er f eks vant til at når du sier det eller det, så reagerer personen sånn eller sånn. Det har med erfaringer å gjøre, og er faktisk fryktelig vanskelig å forandre. Jeg råder deg til å kutte ut fyren. Det ser jo ikke ut til at han er villig til å gjøre en innsats.....
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #6 Skrevet 24. mai 2008 takk for et langt svar:) jeg føler at han gjør mye for å forandre seg, både å være mer hjelpsom med sønnen vår, kommet med roser og prøvd å skjerpe seg.Jeg har vel ikke vært nok innstilt fordi jeg er så usikker og redd for at han skal bli sånn som før.Han ble lei seg når jeg sa jeg var usikker men han burde ikke la være å ta kontakt for det.Da får jeg bare vente til han evt tar kontakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå