Gå til innhold

Flere som har hatt det slik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går ble det en tur på føden da jeg i løpet av natta hadde hatt regelmessige rier hvert 5 min. Da det hadde holdt seg stabilt etter noen timer på sykehuset valgte vi å reise hjem. Det dabbet sakte men sikkert mere og mere av.

Men i natt igjen våknet jeg av noen skikkelige tak, var ca 4-5 min i mellom, varigheten var noe lengere og smertene en gooood del sterkere i forhold til natta før. Pustet og ynket meg igjennom dem. Men etter erfaringen fra dagen før så avventet jeg situasjonen. Fra kl 03.00 til ca 06.30 varte de jevnt med 4-5 min mellomrom.Før de igjen ble uregelmessige.

Nå kjenner jeg de alt fra 10-5 min. Intensiteten er noe dabbet av men fortsatt vondt.

Har noen opplevd lignende? Hvor lenge kan jeg gå slik?. Skal sies at dette er utrolig slitsomt. Er både trøtt og sliten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter det jeg har hørt så er det helt normalt å gå slik,og en kan gå slik i uker,etter det jm sa til meg sist. At det er slitsmomt,vel,det er jeg helt enig i,men det er desverre ikke så mye å få gjort med det.

Ikke så oppmuntrende ord dette her,men tenk på det du har i ventet,det lille gullet du snart skal få holde i armene i dine,så kanskje det går bedre da.

Masse lykke til.

Skrevet

Heisann:)

I flere uker, ja da blir jeg en fin dame å ha med å gjøre etterhvert..he he. Har hørt at man kan gå med mensmurringer og litt smertefulle kynnere men å ha det så vondt i ukesvis.. Får nå virkelig ikke håpe på det da.

Skrevet

Dette høres veldig ut som såkalte "maserier"; rier som ikke blir regelmessige, og heller ikke åpner særlig effektivt, men dog over tid.

Jeg hadde slike maserier i ca 5 døgn med mitt første barn. Slitsomt og frustrerende! Og ikke minst gikk jeg glipp av overgangen til når riene virkelig ble effektive, slik at jeg plutselig hadde full åpning ved avreise hjemmefra med to timers kjøring til sykehuset...

Så følg med litt innimellom på intensitet og regelmessighet.

Skrevet

Snakket med jordmor i dag og hun sa at jeg skulle ringe føden om det ble slik som jeg hadde det i natt.

Så det blir spennende å se..Sammtidig så hadde jeg nok blitt litt skuffet om alt stoppet bare totalt opp nå. Så utrolig bortkastet.

Når har du termin da tommelise?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...