Gå til innhold

noe som hjelper på vond rygg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

våkna i dag og har veldig vondt i ryggen.. klarer nesten ikke reise meg, sette meg, ja you name it.. første jeg gjorde da jeg våkna var en varm dusj på dette område på rygngen... er liksom helt nede bak.halebenet?? så har jeg tatt en ibux og paracett for å se om det hjelper...

jeg har grene meg gjennom 2bleieskift i dag. og orker ikke dette særlig lenge....

sukk... noen tips??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for det første: ikkje løft, prøv å få noen til å hjelpe deg.. viss du hadde hatt badekar vill eg anbefalt deg å ta eit bad. viss du har medisinball, så kan du legge deg på magen over den, så du ikke belaster ryggen

Skrevet

Gå deg en tur i skogen eller på stier,..Det pleier å hjelpe på meg når jeg har vondt i ryggen;) Lykke til:0)

Skrevet

Som vanlig anbefalar eg kiropraktor;) Men det får du vel ikkje tak i før mandag.

Vær i aktivitet, ikkje belast ryggen med løft osv. Ta 2 Ibux og 2 Paracet. Det går heilt fint for desse komplimenterar kvarandre, og virkar på ulike måtar, slik at det blir ikkje "for mykje":) Det var det legen forklarte meg:)

Skrevet

Gå og få Paralgin forte på legevakten... Få noen til å hjelpe deg med barnet/a. Og ligg mye i ro.. Er selv sykemeldt meg ryggsmerter...

Dette er da noe du kan gjøre i helgen.. Og er du like ille på mandag ville jeg fått tak i kiropraktor..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...