anonyminos Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 var på i ett selskap der vi fikk en god kake... den hadde ett tynnt sprøtt lag i bunn, så ett lag vaniljekrem,så ett lag til med sprø bunn(bunnen var laget i langpanne å delt i 2), så var det fløyte og på toppen hakket sjokolade(melkesjokolade tror jeg) og hermetisk fersken i biter.... jeg vet att bunnen var veldig lett å lage, tror det var 5 ingredienser og 200g av 4 av de og 100 g av en... noen som vet hva denne heter??
edvina har fått en gutt Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 For meg så høres det ut som en variant av verdens beste mange som forandrer litt på denne oppskriften. detsoteliv.no har bilde av mange ulike kaker du kan lete der
elin og gutta;) Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 hørtes ut som "verdens beste" ja..... noen har mandler oppå, noen sjokolade. aldri hørt om fruktvarianten, men det er sikkert godt. den heter oxo "kvæfjordkake" tror jeg.....
anonyminos Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2008 nei det er ikke verdens beste.. "bunnen" i den kaken jeg mener er tynn som kjekks og kjempe sprø...
edvina har fått en gutt Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 kan det være en variant av pavlova Disse er laget med marengsbunner i en eller to lag med eller uten sjokolade osv?
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 24. mai 2008 #6 Skrevet 24. mai 2008 Jeg tenkte også pavlova. Men marengsbunn med 5 ingredienser er jeg litt usikker på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå