Gå til innhold

snart lagt på meg 30 kg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå gleder jeg meg vannvittig til og bli ferdig og få kroppen min igjen ja. Savner lange gå turer og skal bli deilig og bevege seg igjen. Selv om første tiden blir mye stille sitting pga ks.

12 dager igjen og satser på at det ikke blir mer enn 30, det er grensa asså.

La på meg mest i første halvdel. Og gått sakte, men sikkert opp andre halvdel. Men de skal bort igjen ja!! Får håpe de forsvinner lett, men må nok jobbe litt for det og ja, men gleder meg til og være aktiv igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg veide meg for siste gang 4 uker før termin, og veide da 30 kg mere en start vekt ca. Så hvor mye som kom på de siste 4 ukene aner jeg ikke. Helt tilfeldig at jeg ikke veide meg mere. (har ikke vekt hjemme)

Men er nogen lunde tilbake til normalen, litt bredere bekken fortsatt så har noe kg igjen kanskje, har ikke veid meg siden fødselen heller. straks 4mnd.

Vet jeg hadde mye vann i kroppen, men noe var også fett.

Har ikke prøvd å ta av, spist som normalt, kost meg med snop og brus til helgene og har ikke ammet.

Så du er ikke alene der ute!

Hadde et normalt kosthold under svangerskapet, og drakk lite brus. Men uansett kom kiloene!!

Skrevet

Blir litt feil å si at du har lagt på deg 30 kg i og med at du er gravid, gått opp 30 kg. får liksom en annen betydning. Mye av det forsvinner jo raskt etter fødselen.

Skrevet

Jeg gikk opp 27 kg i første svangerskap. 10-12 kg av dette var vann, og i løpet av uka på barsel hadde det forsvunnet 17 kg. De 10 siste slet jeg med i ca. et år, og begynte etterhvert på Grete Roede kurs for å få de vekk. Gikk veldig greit unna, pluss ca. 5 kg til:)

Skrevet

Jeg gikk opp 30 kg første svangerskap selv om jeg trente hver dag og spiste relativt sunt.

Alle kg var borte 13 dager etter fødsel :D

Skrevet

Gikk opp fra 65 kg til 90 kg første svangerskap. 1 år etter fødselen var jeg 55 kg. :-p Meeee like.

Spiste ikke no særli sundt da, har tenkt å være flinkere nå, for med så mange ekstra kg. blir det fryktelig tungt for kroppen :-p Og man må jobbe litt etterpå uansett tror nå jeg :-p

Mista bare 7-8 kg de første 14 dagene, resten forsvant da jeg slutta amme :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...