tiriltulla Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 begynte å blø i går og legen tror ganske sikkert det er en abort :-( Så derfor forlater jeg dere for en stund...håper å bli gravid igjen om ikke alt for mange mnd..Og da kommer jeg tilbake :-) Lykke til alle dere som går å ruger og de som prøver å bli gravide :-)
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Så trist å høre. Det er ikke gøy å miste, man føler seg så tom. Jeg vet, har mistet 3 ganger. Det som er en trøst å tenke på er at du er super fruktbar etter en SA. Jeg har blitt gravid etter SA mange ganger!!! Flere her som forteller det samme. Til og med noen som blir gravide bare to uker etter og føder ett friskt og fint barn bare fire uker etter forrige termin. Håper du ikke mister håpet for dette betyr ikke at det er noe galt med deg, du vet at du kan bli gravid og blir det sannsynligvis gansake raskt igjen! Lykke til!!
lilletrille:-) Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Det var leit å høre! Hvor lang var du på vei?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå