Isa04&Alex08 Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 jeg har fremdeles masse liv i magen og har termin i morgen.heter det at det ikke nærmer seg en gang? Noen som har opplevt mye liv i magen rett før fødseln?
togutter-08og10 Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Aner ikke, men vile bare si lykke til.. Håper gullet kommer snart så du slipper vente for lenge.
3smånå Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Jeg har termin om 2 dager, og her er det ogsvå vært veldig mye liv i det siste. Lurer på det samme som deg..
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Har og termin om 2 dager og snuppa har vært ekstremt aktiv siste uka.... Så lurer på det samme som dere...
neekap Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 Har hatt masse aktivitet i magen de siste par ukene, men er nå 3 dager over, så det hadde ingenting å si for min del dessverre....
mammatilsommeren Skrevet 24. mai 2008 #6 Skrevet 24. mai 2008 Jeg har ikke født før, men både mamma og flere i familien sier at de er først veldig aktive, men så er det stille før stormen! Babyen roer seg vist ned noen dager før. Noen får også masse energi og må ordne å styre hjemme...men det varierer sikkert fra person til person.....spørs på formen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå