husmus &2 Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Jeg har null symptomer. Hvordan skal 2 tri kjennes ut? er det normalt å kjenne så lite? Litt rart å være så paranoid, men etter å ha høre hvor mye alle "klager", så blir jeg nesten litt smånervøs av ikke å kjenne noe til det. er per i dag 16+4. tok sist ultralyd i uke 12 og da var alt strålende vel, så det er nok bare oppe i mitt hode, men når en er førstegangs så vet har jeg jo null erfaring og
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 hei hei:) jeg har d helt likt som deg.. er 17+0 idag og har ingen symptomer... jeg var på ultralyd for 3 uker siden og alt var bra... så satser på d er liv her også. jeg er også førtegang så dette er litt uvirkelig å forstå at jeg er gravid når jeg ikke kjenner noe... men d er nok ikke lenge til vi kjenner liv... lykke til:)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Ikke bry deg for mye om symptomer.. Noen har mange og andre har ingenting;) Er 21+1 og jeg har kun vondt i føttene hvis jeg jobber veldig lange dager. Ellers er jeg i knallform! Nyt heller det å ikke ha symptomer, det er uten tvil bedre enn å ha en drøss med plager;)
Sina med Sprellings Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Kjenner meg godt igjen. For meg var det også slik, og det var nesten så jeg tenkte at jeg ikke var gravid, selv om jeg har vært på ultralyd og alt. Også førstegangs, er nå 19+0, og nå vokser magen og jeg har begynt å kjenne liv! Først da ble det mer reelt for meg. Så ikke bekymre deg og kos deg heller med at du er i fin form:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå