Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Gleder meg til jeg skal teste den 28 mai, tror virkelig jeg er gravid. Mine symtomer: Ømme bryster(har til og med kommen melk en gang), smerter i korsrygg, stikkende smerter i magen. trøtt, dårlig matlyst, plutselig KJEMPE god matlyst, plutselig liker jeg tomat av alle ting, humørsvingninger, lukter ting anderledes på en måte, og sist men ikke minst KVALMEN, Men er noe bekymret for kvalmen og stikkingen i magen. Er jo kvalm konstant. Er redd jeg ikke er gravid, men at det er tegn på noe galt. Blir gal av å være kvalm hele tiden, går utover jobb og nattesøvn. Og jeg har en ganske krevende jobb.... Kanskje jeg skulle tatt meg en tur til legen... Er det noen som har lignende symtomer?
gr8shag skal få 09 baby:) Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Du høres jo veldig gravid ut spør du meg. Hvorfor ikke teste? Litt tidlig, men kan jo hende det går likevel? Jeg føler at jeg er gravid, men jeg har ingen symptomer bortsett fra at jeg er trøtt. Men det er nok jeg som lurer meg selv, jeg har jo ikke IKM før 3-4 juni..... he he he. Men det er jo lov til å håpe.
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2008 Bestandig lov å håpe Har du prøvd lenge? Jeg er ikke helt sikker på IKM, så derfor venter jeg. Tror det er rundt den 28 mai, så skal teste da... Har en sånn billig test så den MÅ brukes på den dagen man forventer mens. Men skal kjøpe GB hvis den er negativ. Bare 4 dager til jeg kan teste nå Gleder meg..
Collette Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Du kan bare teste med billigtest nå. Jeg testet positivt med billigtest 6 dager før ikm. :-)
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2008 Da prøver jeg imorgen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå