Tomine is my star Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Har barne fri i kveld...en meget sjelden hendelse..og hva gjør jeg...sitter her og trykker...er det mulig???!!! Og et øyeblikk var jeg på tur inn på rommet for å sjekke at jenta hadde dyna på seg,helt til jeg kom på at hun ikke var der likevell... Har fri i mårra kveld også...kom med gode forslag til hva jeg kan finne på?!!!!
FrøkenSprøken Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Invitere gode venner på spillekveld med ost, kjeks og vin! Anbefaler spillet "Alias". Det er kjempegøy! Evt. leie masse jentefilmer, og poppe popcorn og spise sjokolaaaade:-D
Tomine is my star Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2008 Ja,nå er det på tide å sove...men i morgen bør jeg finne på noe mer morsomt enn å sove på denne tiden??! Jo,det går bra...men er litt usikker i forhold til det vi pratet om..kan sende deg en pm i morgen..
Tomine is my star Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2008 Hva går spillet alias ut på?
Sjokoladekaka Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Ok:) Håpar det går greit med deg. Har tenkt på deg, skal du vite:)
FrøkenSprøken Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 Det er et lagspill hvor man skal forklare ord uten å bruke ordet eller deler av ordet, og uten å mime. Om å gjøre å forklare flest mulig ord på ett min. Eks.: Eplekake Sånn ting du baker med mel og egg og sukker og greier, og så steker den i ovnen. Kake? Ja, kake, også med frukt i, sånn som henger på trærne! Drue, banan, appelsin, pære, Eple? Ja, eple.....? Eplekake!!!!! Neste kort: ...... Godt forklart? Spillet blir bedre og bedre jo mere vin man drikker;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå