2prinsesserogbim Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 ikke gravid denne pp heller.... =( fikk mensen i dag.. haaaaaater den... eneste positive jeg ser nå er at jeg endelig har en syklus på 28 dager igjen=) det er lenge siden... etter 1,5 års prøving, maaange lange sykluser, en diagnose på PCO og en kikkhullsoperasjon for 4 uker siden, ser det endelig ut som kroppen samarbeider igjen... =o) bare håper den fortsetter sånn nå... og at spira sitter snart...
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Skjønner frustrasjonen din. Det er skikkelig kjipt å håpe og så klaffer det ikke. Har selv hatt 3 SA og prøvd i 1 år. Kjenner jeg er skikkelig irritert over omstendighetene, særlig fordi flere av mine venner har blitt gravide i denne perioden. Godt at kroppen din er i syklus igjen da! 28 dagers syklus er jo super digg. Selv har jeg 35-40 dagers sykluser. Lykke til håper det klaffer for deg snart!!
akicha Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Åååå neeei! -Jeg var overbevist om at jeg kunne gå inn her og gratulere deg nååå. Slike overskrifter er jo ofte positivt lada... Men ikke denne gangen :-( Beklager så mye..., det er nok mange her og inkludert meg selv som vet akkurat hvor fæl den mensen er... Jeg har aldri hata den så mye som nå mens vi prøver. Var kjipt før også, men nå HATER jeg den! Jeg har også hatt ustabil syklus og det ser ut til at den begynner sakte men sikkert å bli mer og mer stabil og syklusene ligner mer og mer på hverandre. Svingningene i antall dager har ikke vært så stor siden siste lange syklus i november/desember i fjor. Jeg DET gleder jeg meg hvertfall over. Da vet jeg at kroppen min begynner å normalisere seg (tror jeg)- uten at jeg vet hvorfor syklusen har vært ustabil. Har ikke brukt hormonell prevensjon på en del år.. Lykke til til oss i neste runde :-) Vi er en PP nærmere ;-)
2prinsesserogbim Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2008 ja det hjalp på syklusen med operasjonen der di fjernet en cyste, men PCO har jeg jo da fortsatt så klart=( men da jeg hadde samtale me legen som opererte, snakka han om at han trodde jeg skulle bli gravid innen 3 -4 mnd.. håper.. jeg skal gifte meg 26 juli så sånn sett hadde det jo passet etterpå, men jeg fortsetter å prøve og blir suuuuper glad den dagen jeg står med positiv test i handa og kan gi dattera mi en bror eller søster.. og jeg er jo under observasjon og blir jo hjulpet etter hvert... om syklusene holder seg stabile nå så er det jo lettere å finne el også. viss ikke så blir det hormon kur eller noe=) jeg er hvertfall drit lei av sykluser på alt i fra 42 til 72 dager.. håper jeg går lysere tider i møte ja.. lykke til alle dere andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå