Sabina og gjengen Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 måtte bare rooooooooope det ut:) alt var fint med henne, vært på ul idag;)
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Åååå så spennende GRATTIS med frisk og fin liten baby! Jeg vil også vite NÅÅÅ hehe, skal ikke på ul før jeg er 19 uker (altså om to ukers tid).. Lenge til
Sabina og gjengen Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2008 å, det er GRUSOMT å gå å vente sånn, men plutselig er dagen der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå