lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Off, nå er jeg lei av å ha kramper i leggen.. I morra må jeg på apoteket å kjøpe tabletter! Fikk først krampe i den ene foten, så mens jeg hadde i den fikk jeg krampe i den andre foten.. Og sist, men ikke minst så fikk jeg krampe i leggen i tillegg! Jeeses! Gjør så sinnsykt vondt! Har vært plaget lenge før jeg ble gravid, men nå er det ille for tiden. Bestefaren til samboeren min anbefalte meg "Magnesium Shantos (vet ikke hvordan man skriver det jeg...) brustabletter". Han jobbet som massør for lyn-gutta for en del år siden og brukte disse tablettene og de hjalp visst veldig. De kan brukes av gravide fikk jeg høre og.. Noen som har andre råd? Mvh
Tante Bassa Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Kjerringråd: Legg et Palmolive såpestykke i senga. Under madrassen eller lakenet. Har ikke forsøkt det selv, men mormor påstår at det hjelper. Får håpe du finner noe som hjelper. Lykke til :-)
reseret Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Jeg var også veldig plaga av kramper, legger, tær, vrista.. Våkna hele natta og måtte opp. Kjøpte bio-magnesium, knøt en ulltrå tundt hver ankel, la en søppelsekk under senga og en smørekniv (stål) under madrassen. Var så drittlei at jeg tok alle kjerringråda på en gang og det har funka, har ikke våkna på mange netter nå. Verdt et forsøk. Lykke til
togutter-08og10 Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Jeg har litt leggkamper men holder det i sjakk ved å drikke melk og spsie en banan hver dag. Noen sier at du mangler kalsium og magnesium når man får kramper og disse matvarene inneholder det. Lykke til.
Junigull 08 + julispire Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 Jeg har vært mye plaget av leggkramper i graviditeten, så jeg kjøpte magnesium tabletter på apoteket. tok 2 hver dag til å begynne med, og var helt kvitt krampene fra første natt. Nå holder det med å ta to tabletter hver tredje kveld.. fortsatt ikke noe leggkramper...!
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. mai 2008 Takk for tipsene jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå