Gjest Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 .......sitter mannen og ser på nå, svensk tv 1. Har aldri skjønt at den er så populær, bare masse dreping jo, ekkel er den......Ja ja, hver sin smak...
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Den er faktisk litt kul, men jeg er ikke så glad i dreping og slikt.. bare de slemme!
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Ja akkurat, kul er det mange kaller den, men hva er kult med den egentlig, litt spes ja, enig i det..........
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Tror ikke det er all drepingen som gjør den kul. Jeg tror det er Uma Therman som udødelig og urokkelig som gjør den til en kultfilm. Urealistisk og samtidig grotesk. Og for å si det sånn, Uma er lekker! Og jeg er jente, kan du da tenke deg hva mannfolka synes?
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 Hehehe , så akkurat slutten nå , dette er nr. 2 og slutten er bra Men uansett ikke min type film (jada Uma er vakker hun)
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #8 Skrevet 23. mai 2008 Så snakes on a plane for leden dag med gubben. URK..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå