Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk satt inn en hormonspiral for litt over fire uker siden etter en abort jeg hadde den 21april. Har siden hatt utrolig vondt på høyre side av magen og på en måte rundt livmoren. Har vært hos gyn, og sjekket men alt var normalt. noen som har opplevd d samme og evt hvor lenge skal jeg gå med dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde menssmerter og småblødninger i mange mnd etter jeg satt den inn. ikke mye vondt, men nok til at det var ubehagelig.

lenge siden jeg satte den inn nå, så jeg husker ikke noe mere detaljer.

Skrevet

husker jeg hadde masse plager med hormonspiral! gjorde vondt i mange måneder etterpå, å så hadde jeg blødninger i 6måneder etterpå!!men så ga alt seg... så tok nok bare litt tid... så skal sette inn en ny en etter fødsel på 8ukers kontroll!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...