Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Hva koster den? Lille fyller snart 3 år, så tenker på å kjøpe leke-komfyr.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Nå husker jeg ikke den eksakte prisen, men 399 eller 499. Ikke noe dyrere enn det:) Hilsen en som jobber på brio:)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 usikker på hva den koster, men ville nok kjøpt en anna. synst de virker litt kjedlige.. gutten min på 2år fikk til jul, det heter smoby.. han liker det veldig god, finnes jo mangen andre også.. http://www.ringoshop.no/estore/visoversikt.asp?katid=43&side=1
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Du burde kjøpe den som har kommet fra Obh-Nordica. Den er skikkelig fin. Den er av plast men det er liksom litt mere på den. Vask, microbølgovn osv.. Den er nesten identisk med den fra FIsher Price, men den fra fisher price har mere farger mens den fra obh er bare svart, grå og rød. Mener og huske den koster 499 eller 599... Den fra fisher price er på tilbud nå tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå