Gå til innhold

hva syns dere om denne leiligheten da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=12971484&sid=xz6cabaY0KD423395&WT.svl=Link

jeg vet det er litt høy fellesgjeld.

men jeg vil så indelig gjærne flytte her i fra. helst i går! men det er pent umulig og få leid noe. for etterspørselen er stor og alenemor og student høres ikke fantastisk ut.

men da må småen bytte barenhage for vi bor egentlig ikke i ås.

hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt for trang for min del..

Kun 25 kvm

Fin.. men aaalt for liten

Skrevet

Kjempefin leilighet, men syns den var alt for liten. Og med mnd.beløpet for felleskostnadene kan du betjene et lån på 7-800 000, så hadde nok heller vurdert å bruke en mill på selveierleilighet da. (hvis det finnes i det området, kan jo virke sånn siden den leil. var såpass billig.)

Hadde nok heller ikke kjøpt en toroms når jeg hadde hatt et barn. Det er best med to soverom da.

Skrevet

ja lite er det. men om jeg leier får jeg ikke mye større da heller. (er jo bare student)

hm...

Skrevet

Det er et bøttekott!

Og jeg likte ikke at det lå SÅ sentralt faktisk, er jo null sjanse for at småen kan være ute jo:(

I forhold til prisen er det heller ikke så imponerende.

Nei, finn deg noe triveligere!

(altså, leil i seg selv er fin den asså, og veldig "stilren", lett å innrede med unntak av at den er et bøttekott...)

Skrevet

æsj. jeg syns det er sååå vanskelig!

jeg vil bare bort!!!!!!

og det er jo svindyrt her. møkka verden!

Skrevet

Oiii den var liten... Fin men liten.. Og enig med 1 lengre her oppe.. ville heller kjøpt noe selveiende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...