Gå til innhold

Noen som vet hvilke bleiemerker som er vanlige i Hellas?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veit ikke med selve hellas men vi var på kreta nå (hører jo til hellas) og der hadde dem alt i fra lidl bleier til libero og pampers.. meeeeen dem er avin dyre. betalte nesten 100 kr for en pakke med libero bleier. bade bleiene var enda dyrere og dem er det jo bare 9 stk i pakka..

Skrevet

Når og hvor i Hellas skal dere?:)

Skrevet

Skal til Kreta i mindten av juni

Skrevet

Hm...det var jo blodpris/turistpris, men orker ikke pakke med bleier for en hel uke da, er nok bekymret for alt vi skal dra på.

Skrevet

Hvor på kreta skal dere evt.?

Skrevet

vi pakka bleiene under vogna vi da. så slappv i å ha overvekt i bagasjen pga dem...vogna veier dem jo ikke så den kan du jo legge masse under:):):)

Skrevet

hvor på kreta skal dere???

Skrevet

Hmm.. Er det noe som heter Platanias, tro?

Skrevet

Okei, reiser til Rhodos 20 juli vi da:)

Håper dere får en fin tur:)

Skrevet

Ja, det heter i alle fall byen som ligger 900 m fra hotellet vi skal bo på.

Skrevet

åååå platanias... savne savne savne. sukk. er fint der assa. på supermarkedene som heter in.ka har dem det dere trenger. på apoteket får dere kjøpt NAN hvis dere bruker det. eneste som ikke er å oppdrive fant vi ut er malt. så er deres små avhengige av det så må dere ha med det

Skrevet

Gode paraplytriller også?

Skrevet

Vi skal ikke bo på like fint hotell som dere, tror jeg, men jeg tror vi bor rett ved stranda ganske sentralt. Blir deilig med sydentur :D

Skrevet

Jeg har vært 6 ganger i Agia Marina(rett utenfor Platanias)

Savner så utrolig..... vil ned igjen. "kjenner" jo alle som jobber rundtom der nede:)

Skrevet

så en eneste barnebutikk der på vei fra flyplassen. ca 30 min med taxi fra platanias. i daratso. var ikke på den butikken. men dem har sikkert triller der. men du bør ha en trille med litt stødige breie hjul.. fortauene der er ikke akkurat bygd for barnevogner. høye ekkle kanter og svære hull.. eneste som trekker ned.. pluss at dem er veldig smale. vi hadde carena easy. den var genial når det gjaldt str men hjulene blei for spinkle for kvaliteten på fortauene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...