Gå til innhold

Nå er jeg så h******* LEI!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mini ble født for snart 1 år siden, har jeg prøvd 3 forskjellige p-piller, og ingen funker på meg. Nå har jeg begynt på merke nr FIRE og har hatt sammenhengende mensen i snart 3 uker!!!! Jeg er så fortvila!! KAn jo ikke gå sånn, trodde det hadde gitt seg, men plutselig så fosser (sorry detaljer) det igjen!!

Flere som har brukt Trinordiol (før det ble tatt av markedet) og hatt problemer med å finne "riktig" pille etterpå?

*rådvill og lei*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å droppe p-pillene?

Skrevet

Prøv spiral =0) er superfornøyd =0) har kobber.

Skrevet

Tåler ikke kondom, og spiral får jeg ikke av gyn..

Skrevet

Jeg har brukt p-plaster og er veldig fornøyd med det!

Skrevet

Får du ikke spiral?

Er det ikke opp til deg å bestemme det da?

Skrevet

Prøvde p-plaster før jeg ble gravid, men da blødde jeg sammenhengende 3 uker hver mnde..

Skrevet

Jeg går på Ceracette (eller hva det heter). Blødde lenge, husker ikke helt, men ca 2mnd sammenhengende i starten. Så stoppet det og har nå ca 1.5 år senere hatt kun ett par småblødninger etter de to første "helvetes sammenhengende" blødningene.

Var på nippet til å gi meg, superfornøyd nå =)

Skrevet

hvorfor får du ikke spiral da? finnes jo mange andre prev midler også da. pessar, men da må jo samleiet alltid planlegges, så det er jo litt plagsomt. men, hva med p-sprøyte? kan hende du blør av den og om du gjør det av plaster da men. hormonspiral kan jo være behjelpelig med å utebli mesntrasjon??

Skrevet

Jeg har kjøpt meg babycomputer fra www.pfc.no. Det er hormonfri prevansjon. Koster hverfall litt, men den viser sikre perioder og du slipper å putte i kroppen all slaks hormoner.,

Jeg var sånn som deg, blødde ganske mye når jeg begynte på p-pillene etter fødsel. Etter jeg sluttet kom mensen regelmessig, ingen mellom blødninger. Genialt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...