Gjest Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Etter mini ble født for snart 1 år siden, har jeg prøvd 3 forskjellige p-piller, og ingen funker på meg. Nå har jeg begynt på merke nr FIRE og har hatt sammenhengende mensen i snart 3 uker!!!! Jeg er så fortvila!! KAn jo ikke gå sånn, trodde det hadde gitt seg, men plutselig så fosser (sorry detaljer) det igjen!! Flere som har brukt Trinordiol (før det ble tatt av markedet) og hatt problemer med å finne "riktig" pille etterpå? *rådvill og lei*
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Prøv spiral =0) er superfornøyd =0) har kobber.
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Tåler ikke kondom, og spiral får jeg ikke av gyn..
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Jeg har brukt p-plaster og er veldig fornøyd med det!
Monajenten Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Får du ikke spiral? Er det ikke opp til deg å bestemme det da?
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 Prøvde p-plaster før jeg ble gravid, men da blødde jeg sammenhengende 3 uker hver mnde..
HTC Skrevet 23. mai 2008 #8 Skrevet 23. mai 2008 Jeg går på Ceracette (eller hva det heter). Blødde lenge, husker ikke helt, men ca 2mnd sammenhengende i starten. Så stoppet det og har nå ca 1.5 år senere hatt kun ett par småblødninger etter de to første "helvetes sammenhengende" blødningene. Var på nippet til å gi meg, superfornøyd nå =)
Edelweis Skrevet 23. mai 2008 #9 Skrevet 23. mai 2008 hvorfor får du ikke spiral da? finnes jo mange andre prev midler også da. pessar, men da må jo samleiet alltid planlegges, så det er jo litt plagsomt. men, hva med p-sprøyte? kan hende du blør av den og om du gjør det av plaster da men. hormonspiral kan jo være behjelpelig med å utebli mesntrasjon??
lille_Harepus Skrevet 23. mai 2008 #10 Skrevet 23. mai 2008 Jeg har kjøpt meg babycomputer fra www.pfc.no. Det er hormonfri prevansjon. Koster hverfall litt, men den viser sikre perioder og du slipper å putte i kroppen all slaks hormoner., Jeg var sånn som deg, blødde ganske mye når jeg begynte på p-pillene etter fødsel. Etter jeg sluttet kom mensen regelmessig, ingen mellom blødninger. Genialt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå