Gå til innhold

Stinky!!

Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må du slutte å tafse på all verdens ting!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tafse tafse

Skrevet

*tafser på rumpa til cat78*

du ba om det, bare innrøm det!! *ler høyt og lenge*

Skrevet

Hehehe, and I loved it!!

Skrevet

*raud*

ja der kan du se, me and my magic fingers! mohahahhahahaa! andre som vil ha litt?!

Skrevet

Cat78: Sorry for interupting, men hvordan får du mannen din til å kile deg på ryggen til du sovner???? Hø hø, gjør han det frivillig?

Du skjønner, det er min o` store drøm!! Krangler et par netter i uka over det ja..

Skrevet

Hehe, jeg får kiling, han får tv på soverommet :P

Skrevet

Hoho, nå har du snart tafset på hele dib:) Stumpen min, leksakene til LOTP og boobsa til Riga;)

Skrevet

Uuuuukay:-DD Så det er slik det henger sammen... *hoppe opp og ned for har ikke tenkt på det*

Her har vi telling over hvem som masserte\klødde sist, også krangler vi om det et kvarters tid. Jeg skyter ifra meg noen mindre pene gloser og snur skinka til:-p

Skrevet

haahaha! kiling på ryggen til du sovner? du høres jo ut som lille du. hun vil helst kiles på armen til hun sover, det kan ta noen timer da ja! *ler*

jeg vil helst har massasje hver kveld jeg, det får jeg ikke! *ler*

ja, men riga sine boobs var jeg jo ikke medeier i alikevel da siden de ikke var kjøpt og betalt!

og hva får deg til å tro at det var lekene til lotp jeg skulle tafse på? hehe..nejda, det var sakene hennes.. mohaha!

Skrevet

harikkemerketnoetilstinkustafsing

Skrevet

Twintipp: Alle eksperter mener tv ikke hører til på soverommet, men jeg synes den gjør underverker!!

Gubben sovner stort sett før meg da, så jeg ligger og dulter borti han for å holde han våken så han får kilt meg ferdig;)

Var det sakene hennes du skulle tafse på stinky?? Haha, gjør jo ikke akkurat deg mer uskyldig det da;) Kan vel tukle litt med boobsa til riga uansett vel:P Bare en fordel at de ikke er allemannseie;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...