Gjest Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Vi har en særdeles kresen middagsgutt, men han elsker pølser. I dag hadde han bestemt at det skulle være pølser til middag, og jeg stekte da noen sånne laksepølser til han - og serverte dem som vanlig i brød med ketchup og sennep. Og gutten spiste 3 pølser uten å engang nevne at de smakte annerledes enn andre pølser. Han merket det rett og slett ikke, og likte de kjempegodt. Jeg sa selvfølgelig ikke noe om det til han, så alt var som "normalt" Supert alternativ når det blir vel mye pølser i hverdagen.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Smakte du på dem selv?? Isj... Her i huset var det akkurat som hos dere! Guttene spiste pølse som om alt var bare bra! men jeg kommer nok til å ha andrte pølser på lur for mor fra nå av, syns de smakte ekkelt...
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Hehe, nei jeg fikk helt grøsninger bare av å steike dem. Men jeg hadde spist skiver på forhånd, og det ble litt sånn halveis middag i dag for bare 4 åringen - siden vi skulle ut og farte. Derfor ble det ikke kommentert at jeg ikke spiste.
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 De smaker heeeeelt horribelt, men når han spiser uten å vite, så er det jo bare å kjøre på. Her sverger vi til kylling og kalkunpølser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå