Gå til innhold

39 uker og ikke melk???


Anbefalte innlegg

Skrevet

sist gang jeg var gravid fikk jeg først denne tynne blanke "melken"tidlig i svsk.så kom det litt ordentlig melk en uke før fødsel,men nå er det bare så vidt at jeg får presset ut en liten dråpe...hva betyr dette??kan det være lenge til nedkomst??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hatt noe melk i de to andre svangerskapene, melks har kommet raskt etter fødselen. Og har ikke merket noe nå heller. Jeg har hatt mere melk enn det barnet har trengt.

Så ta med ro:) Melka kommer når barnet ditt begynner å suge:)

Skrevet

Jeg fikk heller ikke melk før etter jenta var kommet første gang og kun dråper nå, 38 uker.

Skrevet

Jeg fikk melk så det holdt ganske plutselig e-r dager etter KS. Hadde ikke da (og har ikke nå) så mye som en dråpe i uke 39- og er ikke bekymret i det hele tatt! Det skal ikke du heller være :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...