Gå til innhold

Har du litt peiling på Maclaren paraplytrillene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkeliten2
Skrevet

Jeg har en sånn og den er den beste!

men, ikke kjøp den der 1ste hvertfall. knalldyrt!! jeg betalte 200Euro (1581NOK) for den splitter ny i butikken og jeg bor i syden (spania), så hvis det er her du skal vil jeg anbefale deg å handle her.. men alle sydenland er jo ikke like da

Skrevet

Det er jo samme prisen på begge to, og begge er ubrukte. Men er de i utgangspunktet helt like er det jo enkelst å handle på deal.no, der er frakten inkludert. Vi skal til Kreta 1 uke, og må jo ha vognen ganske fort. Blir fraktet med buss til hotellet og byen er ikke så veldig stor, så blir kanskje dumt å belage seg på at vi kan skaffe den der.

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

ja, da er det ikke akkurat vognshopping som er første prioritet nei :)

jeg vet ikke hva som er forskjellen på de, så ikke så nøye på de for å være ærlig.. ville kjøpt den fra Deal.no jeg også ja.

Kos dere på ferien deres ! (missunnelig på alle dere som sakl på ferier... alle feriene mine går til norge............)

Skrevet

Ja, men det er jo forståelig, du er jo på ferie hele tiden du =)

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

skulle ønske.. her er det hverdag.. i sol og varme riktig nok, men hverdag likevel. hmmm, fikk en idee.. kanskje jeg skal summe opp litt feriefølelse og ta jentene ned til stranden i morgen morgen og gi de en is på veien tilbake.

Skrevet

Ja, det var lurt, og hva med å reise på et av de typiske turiststedene og kanskje ligge på hotell en helg, så kan dere leke vanlige turister.

Skrevet

Ser ut som det er samme trillen.

Jeg har selv Maclaren Techno XT, og det er virkelig det beste kjøpet jeg har gjort noensinne! Det er en helt super vogn: lett å trille,full liggestilling, utrolig praktisk solskjerm, god plass under, lett å slå opp/ned osv.osv.

Vi har hatt den med på maaaange ferier med både tog, båt, fly og bil. Sluttet faktisk å bruke den vanlige vognen etter at den kom i hus, for vi er så fornøyde med den. Den andre vogna brukes kun i Marka osv.,for der duger det ikke med paraplytrille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...