mamma2006og2007 Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Og det gikk egentlig ganske bra:) Vi er 3 søkere. Vet at mine referanser har blitt ringt til i dag. Pleier de å ringe alle sine referanser tro??? Noen som vet?
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Jeg ringer kun referanser på den jeg er mest interessert i. Men tror det litt forskjellig praksis rundt omkring. Er du helt uaktuell så hadde de i hvertfall ikke ringt. Lykke til.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Jeg var også på intervju i dag. Spennende da! Hva slags jobb har du søkt? Lykke til!!
mamma2006og2007 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2008 Takk for svar tåkeluren. Blir spennende.. Det er iallefall håp! Marlin & gutta: Jeg har søkt en stilling som hjelpepleier/barneveileder i skolen. 2 førsteklassinger som trenger ekstra oppfølging. Spennende. Hva med deg da?
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Krysser fingre for deg, høres ut som en givende jobb. Jeg blir vurdert for en stilling som Markedskoordinator i Norman ASA(antivirus)
mamma2006og2007 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. mai 2008 Det var noe annet en meg marlin:) Lykke til du også!
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 Høres ut som du syntes det var bedre? Det synes ikke jeg... Bare noe helt annet! Har 5 år fra psykiatrien i ryggen, og beundrer alle som gjør en innsats for de som trenger litt ekstra! ))
mamma2006og2007 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. mai 2008 hehe, det er iallefall noe helt annet:) Jeg er absolutt ikke flau over denne type jobb altså! Ble litt feil formulert kanskje:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå