Gjest Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 De har bestilt seg Danmarkstur i dag, selv om de visste at vi skal feire 1 års dagen til mini på onsdag. Vi "må" feire på dagen hans fordi jeg jobber seint den dagen de reiser og jobber helga, derfor skal vi det. Passer for alle andre, og dette har de visst om en god stund.. Men men.. Da går de glipp av sitt første barnebarns første bursdag.. :s
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Er det krise det, da? De kan jo feire med ham en annen dag?
EierIkkeFantasi Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 huff, de kunne jo drøyd den turen litt da,men de om det. dere får ihvertfall kose dere masse da med resten av fam
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Jepp, da får de feire alene med han og pappan.. Siden jeg har arbeidshelg og full arbeidsuke..Jobber skift, så da er det ikke så lett.. Men for all del, de kan sikker feire de fire.
Bie&babylove:-) Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Hehe.... godt å høre det er flere! Men hos oss har så å si hele fam. glemt at snuppa fyller 1 år, for det er midt i sommerferien! Så hos oss kommer verken mormor, bestemor, bestefar til snuppa! Trist..... men men..... har de bestillt så har de bestillt! Seint å gjøre noe med det nå! Får feire en annen dag i stede....
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 uff det er jo da dems tap.. hadde nok blitt litt skuffa selv til å begynne med men hadde nok bare hevet meg over det. hadde i alle fall ikke giddi og hatt selskap med dem når dem kom hjem. grunnen til det er at dem visste faktisk at dere skulle feire den dagen før dem bestilte. mulig jeg er bitchy men..
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 Jeg gidder ikke å lage ny kake etc. Da får gubben ordne noe, slemt gjort kanskje, men jeg har nattevaktshelg og trenger å sove... Når jeg har nattevaktshelger er det ekstremt mye å gjøre og jeg trenger all søvnen jeg kan få!! Kan hende jeg er bitchy, men sånn får det bare være. Gubben klarer såvidt jeg vet og ordne noe dersom de kommer..
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #8 Skrevet 23. mai 2008 Synes ikke du er bitchy, dette har de visst om som du har sagt.... her kommer ikke besteforeldrene selv om dagen er i spetember....søskenbarntreff var mer viktig en mini's første fødselsdag. Men jeg ga klar beskjed, den feires kun en dag og det på selve dagen. De som ikke kommer er ikke intressert....
lillegull:) Skrevet 24. mai 2008 #9 Skrevet 24. mai 2008 hadde synes det var litt krise jeg faktisk.. 1 års dagen er spesiell synes jeg.. da skal man ha alle der.. men det er meg da:) jeg hadde blitt lei meg of skuffa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå