♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 med mitt andre barn. er veldig tidlig enda. men har tatt to tester. den ene tok jeg om onsdagen. var først veldig svak men ble litt sterkere etter 2-3 min. tok den andre i dag og den ble mye fortere sterk i strekken. Så nå er jeg gravid med andre mann. Veldig moro å tenke på. Min første begynner på skolen nå til høsten....
venter_nr_5_har_født_en_gutt Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 gratulerer med den lille spira.har selv 4 barn, og venter 5 barnet idesember. så lykke til.
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2008 takk takk. gratulerer til deg også! så du var fra sarpsborg... det er jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå