Gå til innhold

jippi jeg er gravid


Anbefalte innlegg

Skrevet

med mitt andre barn. er veldig tidlig enda. men har tatt to tester. den ene tok jeg om onsdagen. var først veldig svak men ble litt sterkere etter 2-3 min. tok den andre i dag og den ble mye fortere sterk i strekken. Så nå er jeg gravid med andre mann. Veldig moro å tenke på. Min første begynner på skolen nå til høsten....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer med den lille spira.har selv 4 barn, og venter 5 barnet idesember. så lykke til.

Skrevet

takk takk. gratulerer til deg også! så du var fra sarpsborg... det er jeg også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...