Gå til innhold

kan ikke tro det

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har følt meg gravid i over en uke nå. Har testet som besatt men negativ negativ negativ.....

nå var jeg så nyskjerrig på cb testen jeg tok i dag tidlig for den fikk noen prikker men jeg så ikke noen klar strek..

så i kveld åpnet jeg testen og tror dere ikke jeg så en strek....men det kan være skyggestrek kanskje...

shit...jeg har en test til...skal teste på søndag tenkte jeg!!! SPENNENDE!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende!!! Lykke til!

Skrevet

Takk! Håper jeg ikke blir oppspilt for ingenting nå...æsj... gleder meg til å teste..har tross alt hatt vondt i puppene i over en uke og er fysen på alt mulig mat...

ååååååå spennende"!

Skrevet

Dette er spennende, krysser fingrene for deg!Kom deg over til 1 trim igjen!!!

Skrevet

Tok en billigtest nå og der ser jeg en tynn tynn tynn tynn strek, må skikkelig konsentrere meg men den er der. Tok en CB til...den var litt rar...ble positiv med en gang men så forsvant streken litt og nå er den skikkelig svak.

Jeg tørr ikke gå over på 1.trimester før streken er helt tydelig...har vært der så mange ganger og blitt så utrolig skuffet så jeg holder meg her med dere en stund til jeg!!!

blir helt kvalm av forventningene mine nå jeg......kjenner jeg er fysisk uvel...

Skrevet

sånn rar cb har jeg også hatt. positiv test med en gang og så blei den svakere og svakere og innen to timer var den negativ.

8mnd etter fikk jeg en sønn;)

Skrevet

Skal man ikke lese av svaret senest 5 min etter man tar den?

Skrevet

Cb`n var i hvertfall positiv med en gang når urinen gikk over og kanskje ett minutt etter. Men så ble den svakere og svakere. Men jeg åpnet denne også jeg...hahahah...herregud som jeg stresser......den har ihvertfall fortsatt en svaaaaaaaaaaaaaaaaaak blå strek.

BLIR GAL!!! kan man ikke bare få knall positivt med en gang da....så slipper man å lure på om man kan hoppe rundt av lykke eller ikke. Må liksom sette gleden så innmari på vent..

Har opplevd graviditet så mange ganger og jeg har akkurat de samme symptomene men nå er jeg småkvalm hele dagen ogspå.

Økt blod i kroppen er i hvertfall synlig om jeg ikke har fått blodforgiftning..hehe

Jeg ser ut som om noen har tegnet med kulepenn over puppene mine, ned på siden av ribbeina og i lysken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...