Gå til innhold

kviselignende nupper rundt brystvortene


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen andre som har/har hatt det? Skjønner liksom ikke hel va det er. Kan klemme på dem nesten som kviser, men de blir ikke røde og heller ikke borte..... merkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok bare hudormer , så vis du klemmer de så kommer de ut,en pleier å ha det til vanlig, men hudormene blir større å derfor bedre lagt merke til under graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde dette var noe som skal være med å bidra til stimulering av melkeproduksjon når babyen kommer. Det er helt normalt å ha slike nupper rundt puppen. Det kan komme litt blank væske ut av disse. Skiller ut lukt som babyen oppfatter og blir nysgjerrig på etter h*n er kommet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det når jeg gikk gravid med sønnen min, han er 4 nå. Har hatt det helt siden det - nå gravid igjen. Noe man kan gjøre for å fjerne det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har sånne nupper, men det har jeg hatt i flere år. Det går an å trykke ut det som er inni dem, men etter noen dager er det tilbake. Det ligner en kombinasjon og kviser og hudormer. Men tror dette er helt normalt. Ihvertfall har jeg ei venninne som har akkurat det samme. Så dette trenger ikke ha noe med graviditeten å gjøre, tror jeg.. I og med at jeg har hatt det i flere år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har de også...har bare tenkt at det er helt normalt jeg :)

 

Jeg tror jeg hadde de før første graviditet også, men skal ikke si det sikkert..jeg har ihvertfall hatt det i flere år nå.

Det er jo ikke plagsomt da, så gidder ikke å prøve å få det fjernet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...