Gå til innhold

Ser alle her til barna før dere legger dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke gjøre det, han våkner om jeg lukker opp døra.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør alltid det. Guttene sover kjempetungt. Retter dem opp i sengene, brer over dem og kysser dem på kinnet. Fast rutine.

Skrevet

Ja, gjør det.. gjerne en gang eller flere i løpet av kvelden også..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sambo er inne og ser etter at han ikke ligger som et 3-tall, for da er det greit og justere han litt før vi legger oss :) Han sover forøvrig med døra åpen da :)

Skrevet

lukker ikke døren... så ja.

Skrevet

Jepp, det er alltid det siste jeg gjør. Jeg gjør det flere ganger hver kveld.

Skrevet

Ja, jeg gjør det enda jeg. Har tenkt på det...om det er litt uvanlig. Mine er 6 1/2 og 4 år nå...men må likevel inn og sjekke. Sover de, så sover de. Mine våkner ikke om jeg flytter de fra vår seng til deres en gang...

Skrevet

Klart jeg gjør:)

Skrevet

Ja,jeg får ikke slappet av før jeg har bredd dyna over dem og forsikret meg om at de sover søtt...

Skrevet

Ja. Legger han med hodet riktig vei, han strekker seg og sukker søtt, jeg brer over ham og kysser han på kinnet og sier, jeg elsker deg gutten min! Hver kveld.

Skrevet

Jep for hun ligger i så mange syke stillinger, så snur jeg henne ikke før jeg legger meg så må jeg opp på natten uansett når hun våkner selv av stillingen hun ligger i:)

Skrevet

Har babycall md camera =0) veldig greit slipper forstyrre henne.

Skrevet

Hvor får du kjøpt dette? :D

Skrevet

Ser til han som ikke våkner av det=)

Skrevet

Ser ikke til eldste på 8.

Hun våkner og bli rkjempesur. Får meg som regel den regla, uten at hun er helt våken selv. Neste dag husker hun det ikke.....

Minste må jeg se til flere ganger gjennom natten :/

En del av fødselsdepresjonen....

Skrevet

Ja, gjør jeg hver natt - opptil flere ganger =)

Skrevet

Ja, det gjør vi.. For når ho sovne legge ho seg omtrent alltid oppå dyna ved fotenden, så vi må snu ho og brette over ho før vi kan legge oss... Sover med døra på gløtt da.

Skrevet

Ja det gjer eg alltid, og det går som regel fint. Ho er vane med mykje "bråk" når ho sover, støvsuger, hund, oss, knirkende dør, så det går bra.

Skrevet

Sover på samme rom, går forbi senga hans på vei til vår og ser ansiktet hans fra puta mi

Skrevet

Jepp, hver eneste kveld. Har jeg vært ute, går jeg innom når jeg kommer hjem, uansett kl.slett. Skulle jeg legge meg uten å ha gått innom, må jeg stå opp igjen å gjøre det.

Skrevet

Ja, alltid....det er rutine. De våkner heller ikke, er vel vandt med det...må så å beundre dem litt før jeg legger meg...de tre herlige ungene :-)

Skrevet

ja, og gjerne en eller to ganger innimellom der også.

Skrevet

Jepp, flere ganger.

Han er så utolig nydelig at jeg ikke klarer å la være. Har han først sovnet kan vi nesten gjøre som vi vil med han .o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...