Gjest Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 hei.. jeg har den siste tiden hatt såå utolig oppblåst mage ( kan se ut som jeg er 5 mnd på vei ) og presser jeg og ordner med magen så føler jeg meg uvel ... har oxo vondt i brystene .. de er ømme og brystvortene føles såre noen dager ... de er rett å slett vonde til tider:( jeg tok en test for 1 mnd eller 2 siden som var negativ ... da hadde jeg oxo litt ømme bryster .. men ikke i nærheten av sånn det er nå om dagen ... kan det være at jeg kan være gravid ?? eller hva kommer det av at man blir sååå oppblåst ?? håper på svar
Mamma for 3<3 Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Kan jo hende du er gravid da, og at du testet for tidlig sist? Ta en test til da vel
1606 Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Hadde det hekt likt som deg utenom såre pupper. Har følt meg oppblåst et par uker nå. Hatt lyst på alt slas mat osv...tok test i dag og jeg var gravid. Trodde det ikke selv, men det står gravid og jeg tok CB digital. Skjønner det ikke helt selv,men deilig og vite.... Ta deg en test i morgen også håper jeg du gir meg svar på prøven...ønsker deg mssse lykke til. klem
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 ja jeg får bare dra å kjøpe meg en tenker jeg...like greit å teste men føler lissom at det ikke er vits og at jeg sikkert ikke er gravid *hihi* men håper jo inderlig på at jeg er det
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 gratulerer sååå mye så utrolig spennende jeg får nesten gjøre det asså.. for hvis jeg ikke er gravid så er det vel kanskje et tegn på at mensen dukker opp for noe mååå det være asså ... noe som skjer med kroppen for tiden er snart 3 mnd siden jeg sluttet med prevensjon... nei , ikke annet å gjøre enn å teste *spennende*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå