Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Du er ikke gal;) Men folk skjønner kanskje ikke helt åssen du klarer det. Er bra gjort å ta seg av så mange barn alene. Flink du er;)
elin og gutta;) Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 gal å gal..... vågal i alle fall:) kan jo bli utfordrende, men det er ikke noens jobb å dømme andre fordi de tar andre valg enn dem selv, og noen ganger blir ikke alt som man ønsker seg heller.... sånn er det bare.... lykke til:)
babysjuk82 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2008 Er av og til eg tenke på kordan eg ska klare d eg og,hehe. Men har 3 stk da,som eg har vært alene me fra startn av.
Mamma1982 Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Synes du er kjempeflink! Er vell egentlig ikke noen ønskesituasjon? Selv venter jeg nr2 og er alene!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Hehe, ja det tenker jeg meg. Men du klarer deg jo bra da;) Tror ikke jeg hadde klart meg alene med baby og barn, men du er kanskje heldig og har mange gode hjelpere rundt deg..? Folk ser forskjellig på ting. Selv kunne jeg ikke ha beholdt et barn tror jeg, hvis jeg hadde blitt alene om det, men det er meg. Men synes det er tøft av dem som klarer seg så bra og velger å bringe fram et barn om det passer inn eller ei;)
Heldige meg Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 Hei... Hva andre mener er noe du skal d....i.. Bare bevis for dem at dette skal du klare. Stå på! Men jeg er ikke sikker på om jeg hadde klsrt det, men når situasjonen er slik, så er det bare å gjøre det beste ut av det. Har pappan kontakt med de andre? Du trenger jo litt tid til deg selv også.. Stå på, og lykke til:)
babysjuk82 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. mai 2008 Har faktisk aldri barnefri,hehe. 2 minste e til faren anenver helg enast. Like og høre at eg e tøff da,får mere mot:-)
Heldige meg Skrevet 23. mai 2008 #9 Skrevet 23. mai 2008 Hmm, da må jeg si du er flink. Jeg er veldig glad i barna mine..men litt tid for meg selv må jeg ha. Hvor gamle er barna dine? Har du mange venner/familie du kan få hjelp av?
babysjuk82 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. mai 2008 Nei, har ingen som sitt barnvakt. Mamma har 2 jobber selv, så har ikke samvete til at hu ska vær b.vakt. Men godt de helgin eg har bare ei da:-)
Heldige meg Skrevet 23. mai 2008 #12 Skrevet 23. mai 2008 Det må jeg si.. Hva er du lagd av:) ? Full av beundring av deg.. Tror jeg skal slutte å klage når gubben er borte en kveld.. Stå på, jeg er helt sikker på at dette fikser du, så lenge du er innstilt på det selv. Og husk å blås i hva andre mener;)
babysjuk82 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 23. mai 2008 Hehe,d som er kjipt da,er at eg er ik akorat så atraktiv:-P
elin og gutta;) Skrevet 23. mai 2008 #14 Skrevet 23. mai 2008 tidenes kontaktannonse..... sliten alenemor til 4 søker mann....alt av interesse.... bare tulla. jeg kjenner mange menn som elsker unger, så jeg tror ikke du skal bekymre deg.
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #15 Skrevet 23. mai 2008 Jeg må si jeg er utrolig imponert av deg! Du er flink.. Og du, drit i hva andre sier, jeg vil tro de ungene dine har verdens beste mamma!!! Stå på..... Vi er i samme årskull, og skal si at jeg tror aldri jeg hadde klart det, ihvertfall ikke uten noe som helst hjelp, så jeg sier det igjen, du er flink;)
babysjuk82 Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #16 Skrevet 24. mai 2008 Takk for det:-) Har eg satt inn en sånn anonse, ha eg vel fått brev fra litt av kvart,hehe.
AO3 Skrevet 24. mai 2008 #17 Skrevet 24. mai 2008 Kjøp Dagbladet i dag - i Magasinet er det intervju med ei som er alenemor til ni!! Selvsagt er du ikke gal! Men du må huske at andre vil se ned på deg - bare hvis DU ser ned på deg selv. Det må du aldri gjøre! Vær stolt av deg selv og den innsatsen du gjør for barna dine, og da vil andre også være det!
ChellBell - har født! Skrevet 24. mai 2008 #18 Skrevet 24. mai 2008 Du er over hodet ikke gal, men det er jo en grunn til at det skal to personer til å lage et barn. Jeg syns ikke det er riktig at man får barn alene, bevisst. Det er en annen ting at et forhold sprekker underveis osv.. Men, et barn har det best med en mor og en far!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå