dalajentao Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Snuppa mi er ti mnd nå og lurer på om hun drikker nokk.. Hun får hovedsakelig pupp om morran, middag og kvelds, ellers så drikker hun litt vann utover hele dagen og til alle måltid.. er dette nok?? tenkte egentlig at eg skulle slutte med amminga til middag og??
Poteto Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 ja, det er sikkert nok.. eg gjer mme. men en flaske til frokost, kansje til lunsj og til kvelds.. sluttet å gje mme etter middag når ho var ca 8 mnd.. men viss jenta fortsatt vil ha mm etter middag bør ho få det. for viss ho vil ha er hu fortsatt sulten..
Poteto Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 men du, overskrifta har ingen sammen heng med innlegget, så svarer på den og.. dei kan få så mye vann dei vil. eg har liggende ei flaske eller kopp med vann med lekene hennes, så når ho blir tørst, tar hun litt vann, bytter med jevne mellomrom i løpet av dagen..
dalajentao Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2008 ho har som oftest ikkje drukket så mye mm etter middag egentlig..
dalajentao Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2008 nei ser det nå.. men poenget var nå at ho får mm tre ganger for dagen og kor mykje vann ho da treng resten av dagen?=)
Poteto Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 er vell nok når ho får middag å etter grøt f.eks.. men kan prøve å gje litt eit par ganger til dagen..
dalajentao Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. mai 2008 meir mm? eller vann?? har tutekopp med vann som eg tilbyr heile dagen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå