Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har baby på 8-9 mnd og bare gi mme (utenom vann da), hvor mye får de i løpet av et døgn?

Min gutt drikker ca.400 ml.pr døgn. er dette mye/lite?

Han får mme før skive til frokost og før frukt til lunsj og etter grøten til kvelds. Gir jeg det etter skive/frukt drikker han nesten ingen ting...

Vann får han innimellom igjenom hele dagen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, står hvor mye de KAN få. Lurte bare på hva som var vanlig jeg.... om folk gir en del mme fremdeles eller hva....

Skrevet

Siden lillegutt var 7 mnd har han bare fått tilbudt flaske om morgenen. Krangla så UTROLIG med ham fra han var 6 mnd ang å drikke mme, så ringte hs som sa at det var helt ok med den ene flaska. Da får han 240ml som han enten drikker 100 ml av eller alt sammen... I tillegg får han to porsjoner grøt om dagen og det utgjør jo en del melk det også. Mener hs sa at det var max 600ml på en dag når de var så store? Og at det da gjaldt både grøt og mme. Hvis du er usikker foreslår jeg at du ringer hs og spør:)

Skrevet

Han får flaske om morgen og kveld her i huset, så det blir vel rundt 400ml det og. Helt greit sa hs da jeg snakket med hun om det.

Skrevet

min sønn får 240ml på morgenen før vi står opp, da ligger vi i sengen vår å koser oss. også får han 240ml når han legger seg. ellers får han vann når han er tørst på dagen!!!!

Skrevet

Pratet med HS om dette på 8 mnd kontroll, å da sa hu at han skulle ikke ha mer enn 500ml MME i døgnet når han var så gammel.

Han får 350ml MME til sammen i døgnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...