Mamma til snart 4 Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 jeg skal ha mensen i morgen, fra jeg har 15 år har jeg alltid begynnt mensen med helt kjempe kjempe mørk utflod, nå ikveld har jeg helt lyse rosa/blank utflod, andre som har hatt det slik? har ei jente på 7mnd, hadde det ikke slik med henne, blødde ikke i det hele tatt. Takk for svar:)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Ja, jeg hadde det! Fikk en svak positiv test noen dager før og den dagen den rosa utfloden kom var testen knallsterk! Jeg ble så skuffa for jeg hadde så sterke menssmerter og jeg var 100% sikker på at mensen skulle komme (kjemisk graviditet), men etter en dag ga det seg! Er i dag 13 uker og har allerede vært på ul og sett den lille spiren min:-) Jeg hadde ikke en slik blødning første gang jeg var gravid, men hadde en liten blødning i uke 6-7. 2 gang jeg var gravid hadde jeg en slik blødning/rosa blødning ved IKM og samme denne gangen! Tester du positivt eller har du ikke testet enda? Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå