Gå til innhold

oppskrift på suklerblanding.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukkerblanding, er det sukkervann du mener?

Skrevet

ja.. kom bare ikke på hva det hette!! :o)

 

Skrevet

Hehe:o)

 

Sukkervann lages ved å koke opp 1 dl. vann med 1 -2 ss. sukker. Når blandingen blir lunken, lar du barnet sutte i seg 2 ml. direkte fra en sprøyte eller teskje. 2 ml. sukkervann tilsvarer ca. 1/2¨teskje. Du skal bare gi sukkervannet når barnet har smerter, og bruke 1-2 minutter på å gi det Effekten kommer etter 5-10 minutter. Man bør ikke gi mer sukkervann enn det hver gang. Behandlingen kan heller gjentas.

 

Restene av det sukkervannet du kokte, kan du oppbevare i kjøleskap. Men sukkervann er god grobunn for bakterier, og må derfor ikke oppbevares mer enn ett døgn før man kaster det.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...