Lisa & lille Noah<3 Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Sukkerblanding, er det sukkervann du mener?
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2008 ja.. kom bare ikke på hva det hette!! )
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Hehe:o) Sukkervann lages ved å koke opp 1 dl. vann med 1 -2 ss. sukker. Når blandingen blir lunken, lar du barnet sutte i seg 2 ml. direkte fra en sprøyte eller teskje. 2 ml. sukkervann tilsvarer ca. 1/2¨teskje. Du skal bare gi sukkervannet når barnet har smerter, og bruke 1-2 minutter på å gi det Effekten kommer etter 5-10 minutter. Man bør ikke gi mer sukkervann enn det hver gang. Behandlingen kan heller gjentas. Restene av det sukkervannet du kokte, kan du oppbevare i kjøleskap. Men sukkervann er god grobunn for bakterier, og må derfor ikke oppbevares mer enn ett døgn før man kaster det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå