Gå til innhold

Noen som har tips til meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vanvittig vondt i føttene etter en lang arbeidsdag, hvor jeg står/går hele dagen så og si uten avlastning pga. jeg jobber i butikk og vi jobber uten overlapping. Har noen noen gode sko å anbefale meg, eventuelt merker på skoene? Er for det meste hælene jeg har vondt i. Følte det skulle gnages hull i dem igår og idag, hehe.. Men har gått 10-timers dager så er kanskje ikke så rart da:P Men trenger virkelig noen gode sko, begynner jo å vokse en del nå framover. Hjelper en del med fotbad, men er jo lurt å tenke på ryggen slik at jeg kan jobbe fram til permisjon;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du burde spandere en tur til fot-terapaut eller ortoped å få en god fotseng og riktige sko. og så kan du jo prøve støttestrømper å se om det har noen virkning:)

lykke til:)))

Skrevet

Har hørt at ecco sko er bra.

Skrevet

Takk for tips. Må finne meg noen gode sko i hvertfall, til slike lange dager så trengs dette;)

Skrevet

Jeg kan gjerne gi deg et tips som kan hjelpe deg akkurat nå, hjelper meg ihvertfall.... ;)

Lag deg en balje med varmt vann og SALO!! Tro meg, det hjelper altså, så legg bena dine oppi der og kos deg i 30 min, det er så deilig etterpå;)

Skrevet

Kjempeflott, tusen takk;)

Skrevet

MBT er visstnok de beste skoene.. Veldig spesielle , litt dyre også.. Men helt supre for kroppen.. Får en helt snnen holdning og kan gå og gå og gå :-)

Skrevet

Ja de MBT ene er veldig gode. De er sykt dyre(!), men deilige å gå i. Du får litt opplæring i å gå når du kjøper de. Var hos en fotterapeaut/fysio jeg, og der måtte jeg tråkke att og fram i gangen en halvtime før han var fornøyd. I tillegg måtte jeg komme tilbake etter ei uke og vise han gangen min ;o)

Har ikke hatt vond rygg i hele tatt etter at jeg kjøpte de, og det var jeg plagd med før..

Men det finnes jo andre også da.. De ER jo for dyre mener jeg.(fikk de i bursdagsgave av mamma.. hadde hatt lyst på de et år først)

Skrevet

Kan hjelpe med to par forskjellige sko som du bytter på i løpet av dagen????? Det funka for meg i ei travel sjukehussavd...

Skrevet

Min fysioterapeut har mast på meg at jeg MÅ kjøpe meg Crocs til min butikkjobb. Jeg er ikke så glad i crocs, dvs jeg synes ikke de er så sabla pene å se på. Men hva gjør en ikke for helsa.. jeg har nå krøpet til korset og kjøpt et par av typen i litt mer feminin utgave (Mary_jane eller hva de heter? Svarte, så de er litt nøytrale.) og jeg må si at de er veldig gode å gå i når man skal stå og gå mye av dagen.. Behagelig for rygg og føtter. gå inn på www.taylorshoes.com og kjøp der, der koster de halvparten av hva de gjør i skobutikker i Norge..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...