Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Har vanvittig vondt i føttene etter en lang arbeidsdag, hvor jeg står/går hele dagen så og si uten avlastning pga. jeg jobber i butikk og vi jobber uten overlapping. Har noen noen gode sko å anbefale meg, eventuelt merker på skoene? Er for det meste hælene jeg har vondt i. Følte det skulle gnages hull i dem igår og idag, hehe.. Men har gått 10-timers dager så er kanskje ikke så rart da:P Men trenger virkelig noen gode sko, begynner jo å vokse en del nå framover. Hjelper en del med fotbad, men er jo lurt å tenke på ryggen slik at jeg kan jobbe fram til permisjon;)
elin og gutta;) Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 du burde spandere en tur til fot-terapaut eller ortoped å få en god fotseng og riktige sko. og så kan du jo prøve støttestrømper å se om det har noen virkning:) lykke til:)))
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2008 Takk for tips. Må finne meg noen gode sko i hvertfall, til slike lange dager så trengs dette;)
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Jeg kan gjerne gi deg et tips som kan hjelpe deg akkurat nå, hjelper meg ihvertfall.... Lag deg en balje med varmt vann og SALO!! Tro meg, det hjelper altså, så legg bena dine oppi der og kos deg i 30 min, det er så deilig etterpå
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. mai 2008 Kjempeflott, tusen takk;)
Mamman til Ovedie Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 MBT er visstnok de beste skoene.. Veldig spesielle , litt dyre også.. Men helt supre for kroppen.. Får en helt snnen holdning og kan gå og gå og gå :-)
C@milla *EMIL* Skrevet 23. mai 2008 #8 Skrevet 23. mai 2008 Ja de MBT ene er veldig gode. De er sykt dyre(!), men deilige å gå i. Du får litt opplæring i å gå når du kjøper de. Var hos en fotterapeaut/fysio jeg, og der måtte jeg tråkke att og fram i gangen en halvtime før han var fornøyd. I tillegg måtte jeg komme tilbake etter ei uke og vise han gangen min ;o) Har ikke hatt vond rygg i hele tatt etter at jeg kjøpte de, og det var jeg plagd med før.. Men det finnes jo andre også da.. De ER jo for dyre mener jeg.(fikk de i bursdagsgave av mamma.. hadde hatt lyst på de et år først)
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 24. mai 2008 #9 Skrevet 24. mai 2008 Kan hjelpe med to par forskjellige sko som du bytter på i løpet av dagen????? Det funka for meg i ei travel sjukehussavd...
nr.4 i oktober Skrevet 24. mai 2008 #10 Skrevet 24. mai 2008 Min fysioterapeut har mast på meg at jeg MÅ kjøpe meg Crocs til min butikkjobb. Jeg er ikke så glad i crocs, dvs jeg synes ikke de er så sabla pene å se på. Men hva gjør en ikke for helsa.. jeg har nå krøpet til korset og kjøpt et par av typen i litt mer feminin utgave (Mary_jane eller hva de heter? Svarte, så de er litt nøytrale.) og jeg må si at de er veldig gode å gå i når man skal stå og gå mye av dagen.. Behagelig for rygg og føtter. gå inn på www.taylorshoes.com og kjøp der, der koster de halvparten av hva de gjør i skobutikker i Norge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå