Gå til innhold

hvor mange barn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei bare lurte på hvor mange barn dere som er her inne har / eller hvor mange dere ønsker dere?

Jeg har alltid hatt lyst på mange barn, og nå er førstemann på tur :-)

kunne tenkt meg 3 eller 4 barn, men så har vi jo jenta til sambo i tilegg så er mulig at det holder med 3, da er det tross alt 4 i flokken :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har en gutt på 6 år, og venter en gutt til nå.

ønsket meg lenge 5 unger, men det blir disse to her og ikke flere!

Skrevet

Har bare min kjære skatt i magen, men ønsker meg i hvertfall 2;) Er selv enebarn, men vil at min lille i magen skal oppleve å få en bror eller søster, noe jeg alltid har savnet selv. Samboer har 4 søsken så han er gira på i hvertfall 2-3 barn. Men vi må se med tiden åssen det er å ha barn i det hele tatt, hehe.. Ikke noe piece of cake akkurat;) Men 2 skal det bli uansett! Men kan godt være 3-4 år i mellom dem.

Skrevet

Vi har 2 jenter (5 og snart 4 år) og sistemann kommer i oktober:)

Skrevet

Vi har 2 jenter, ei på 4 og ei på 2. Nr. 3 kommer i oktober :o)

Skrevet

Har ei på 2,5 år, og får en gutt i oktober. Kjenner på meg at dette ikke er siste svangerskap, så blir nok 3 på oss:)

Skrevet

venter nr 2 og ønsker meg mangen barn,minst 5:) men en vet jo aldri,vi får ta et barn om gangen..har iallefall kjøpt stort hus med mangen soveromm.)

Skrevet

spennende og høre hva andre tenker :-) kommer selv fra en familie med 4 søssken (altså vi er 4 til sammen) så syns det er koselig med søssken.

og sambo var nr 3 i flokken..

Skrevet

Jeg har ikke noe antall. Jeg er gravid med tredjemann men synes det er trist å tenke på at dette skulle være siste. Jeg er fruktbar i over ti år til så bare tiden vil vise hvor mange vi ender opp med.

Skrevet

Er gravid med nr 2 nå og blir nok 3 eller 4 på meg viss alt går etter planen.

Skrevet

hei:) Jeg har nr.6 i magen pluss at samboer har ei jente fra før....

Jeg hadde nok fått enda flere men nå setter alderen en stopper..

Det er supert med mange barn, det er herlig å se samholdet mellom dem og spennende å se likheter og ulikheter.

Lykke til med å lage en stor søskenflokk.)

Skrevet

Har to og en på vei :) rekner med at vi stopper der :)

Skrevet

Har nr 3 i magen og etter planen er det sistemann, 3 føles bra, har selv 3 søsken og det har samboer og...kanskje det blir en attpåklatt i fremtiden, men det får tiden vise:)

Skrevet

Har nr 4 i magen, og regner med at vi stopper der. Mannen min kunne godt tenke seg en til, da denne kommer nesten 5 år etter forrige....:) Men, tror ikke det blir flere nå:)

Skrevet

Var lenge så fornøyd med de to jentene vi har-før plutselig ønske om en appåklatt ble veldig sterkt..! Så nr tre er ventet i sept! -Har tenkt tanken om to tette....? Får se...

Skrevet

Vi har i lita ei allerede men ønsker oss vel 3 stk:) så blir spennende å se når neste kommer!:)

Skrevet

:-) sporte sambo dag hvor mange han kunne tenkt seg, og ha sa 3 stk, begynte og lure på om han da mente med jenta han har fra før, men var snakk om med meg da :-) kunne også tenkt meg tre stk, og ikke så alt for stor aldersforskjell :-)

Skrevet

nr. 1 på vei, ønsker oss hvertfall 2.. kanskje 3.. det går tiden vise :)

Skrevet

førstemann er på vei nå, og vil ha en til, men tror det holder:)

Skrevet

Dette er førstemann. Hvor mange det blir til slutt, vet vel ingen. ;) Håper på to eller tre barn, men ikke mer enn det...

Skrevet

vi har ingen, venter vårt første IVF-barn nå - skal vel være glad om vi får flere. Har veldig lyst på 2 kanskje 3, men er mer enn fornøyd om vi bare får ett :-D mulig vi tar til oss ett fosterbarn eller to.

Skrevet

Venter vår første nå, ei jente i oktober, og har igrunnen alltid sett for oss hvertfall to, kanskje tre barn. Men vi får vel ta en ting av gangen, så får tiden vise hva vi ender opp m til slutt=)

Skrevet

Jeg har ei jente på 11 år og tvillinger på 7 år.

Mannen min har ei jente på 11 år og gutt 18 år.

Alle bor fast hos oss...

Nå er jeg gravid igjen med tvillinger som blir nr 6 og 7 i rekken!!!!!

Men nå er det nok stopp ja..

Skrevet

Jeg og mannen min har 2 jenter og 2 gutter, og venter nr.5 i september.

Kroppen min er ganske forsynt av å gå gravid, så jeg tror nok det stopper på 5. Men man skal vel aldri si aldri.....

:))

Skrevet

Jeg venter nr 2 så er fornøyd hvis med det jeg får.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...