Gå til innhold

TFK TWISTER

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut å kjøpe vogn og lurer på om noen har erfaring med denne vognen? Skal nemlig kjøpe vogn snart og har falt litt for denne vognen. Vil gjerne høre positive og negative sider med vognen. Og er det noen som vet hva den koster i Sverige kontra Norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei venninne har den, og anbefaler den veldig. Den kan brukes hele vognperioden, er veldig praktisk og god å trille. (hun vet det for hun jobber i barneutstyrsbutikk og får prøvd alt hun orker) Det fine med den er at sportsdelen er veldig lang, barnet kommer ikke til å vokse ut av den!

Selv syns jeg den er stygg, men skjønner jo at den gir masse vogn for pengene. Ikke er den dyr heller.

kronekursen er veldig bra for tiden, så tror det lønner seg veldig å kjøpe i sverige.

Skrevet

Så bra! Jeg syns ikke den er så veldig fin jeg heller, men til mitt bruk tror jeg den er helt gull. Har nemlig hund og går mye turer og da er det litt greit med vogn som ikke er for tung og tar for mye plass i bilen. En dame viste meg hvordan jeg kunne slå den sammen og det var jo en kjempe smart løsning. Skal til sverige til uka så da kjøper jeg nok den der..

Gjest Lenchen jente98 og jente08
Skrevet

Jeg har denne vogna til snuppa på 3 mnd og er kjempefornøyd. Den tar minimal plass i bilen, og er lett å trille. Eneste ulempen er at det er vanskelig å legge ting i handlekurven under når barnet ligger. Ellers er den helt super!!

Skrevet

Synes ikke den er så ille stygg jeg (joda den er stor!), men du kan ta av "veskene" på siden etc. og da blir den jo litt nettere. Jeg kjøpte også min fordi den tar liten plass i bilen (slik at jeg får plass til hundebur ved siden av), den er enkel å slå sammen og god å trille også på grusveier ol.

Sambo har vært null interresert i babyting, var tydlig fasinert over vogna, og har vist den fram til alle som har vært innom hus etter av vi fikk vogna :-)

Bestilte min fra babyland.se (de sender ikke til norge). og betalte ca 3000nok + at jeg kjøpte bagen av ei venninne. Så for full vogn betalte jeg 4000kr. -Synes ikke det er så ille. -Nå gleder jeg meg bare til å bruke den :-)

Skrevet

Ja den har store fine hjul som sikkert er bra på alle underlag. tror den er grei til jogging også. Stødig og solid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...