Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 ...for symptomene er der, til tross for at jeg godt "preventert". Vi har egentlig bestemt oss for at vi er ferdig med graviditeter, og skal ikke ha fler barn, så det var jo litt spesielt. Er mest mannen min som ikke vil ha fler. Etter litt fram og tilbake tok jeg en test, som viste seg å være Negativ. Skulle jo egentlig bety at jeg pustet lettet ut, men jeg ble veldig skuffet. VELDIG skuffet. Tror merkelig nok mannen min også ble litt skuffet, selv sier han at han nesten var innstilt på at vi skulle øke familien igjen. Er likevel ikke til å stikke under en stol at jeg har bekkenløsning og uvel igjen, men altså ikke gravid... *sukk* Og ettersom vi ikke skal ha fler, blir spiralen der den er, og dette ble årets nedtur. I tillegg (som om det ikke var nok) viser det seg at småtroll 0-1 ikke lenger har en anonymknapp - noe som gjør at jeg må poste innlegget mitt her, og da sansynligvis kommer til å få kun usaklige svar *dobbeltsukk*
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Skjønner det er skuffende :-) Det ville jeg syntes også. Har noen ganger selv også kjent symptomer og trodd og håpet at jeg var gravid. Blir litt skuffende ja. Kan jo være dere kan prøve senere?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Mannen min synes jeg maser mye om dette med å få et barn til, vi har fullt hus og full bil allerede. Det er nok bare jeg som ikke føler at jeg er helt ferdig med graviditet, fødsel og små barn. Sitter med en følelse av at vi aldri vil bli prøvere igjen, mannen min er for "fornuftig" til det, så med mindre spiralen slår feil, er vi ferdig med babyer. =S
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Så trist da :-( Jeg selv ønsker flere og har gjort det noen år. Men min fornufige samboer sier nei. Om et år til så syns han det er greit å prøve. Lenge til. Men så har vi bare to. Jeg vet hvordan det er å ønske seg flere. Sjansen er jo liten med spiral, men det kan skje. Det er min samboer et bevis på :-) Anonym som svarte deg istad.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Forstår deg utrolig godt jeg, har vært akkurat der selv. Jeg gikk på Cerazette da symptomene på en graviditet kom, var så sikker på at pilla hadde sviktet, tok tre tester før jeg trodde på det negative resultatet... Kjempeskuffet! Vi har også fullt baksete, og selv om mannen min innrømmer at han kunne tenke seg en til er han også altfor fornuftig. Vi har egentlig mer enn nok press på økonomien, om vi ikke skal måtte kjøpe ekstra stor bil, følge opp en hel flokk med klær, utstyr, lommepenger, mobiler, merkeklær (ja, han tenker langt frem) osv. Han er også redd for at noe skal gå galt, og hva det vil gjøre med familien vår å evt få et veldig sykt/funksjonshemmet barn... Men jeg har en drøm om å engang til oppleve det å få en nyfødt opp på brystet, å kunne ha enda en "babytid", å ha en stor flokk rundt middagsbordet og en enda større flokk med barnebarn å ta meg av senere i livet. Siden mannen min ikke er helt fremmed for tanken, håper jeg han gir klarsignal om en stund, han synes også det er litt vemodig at minste begynner bli så stor og at babytiden er over. Medfølende klem til deg.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Der beskrev du hele situasjonen så godt at jeg faktisk ble sittende å grine, tror det betyr at jeg bør logge av for idag, selvmedliden er nemlig helt forferdelig Takk for gode svar, begge anonyme
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 Sakkars, kjenner meg igjen. Var det for 3 mnd siden. Rart det der, ønsker ikke å være gravid, men alikevel så skuffet....
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #8 Skrevet 23. mai 2008 Trodde også at jeg var gravid..fikk helt noia i går,og bestemte meg for å vente med å kjøpe test om mandagen..nå i sta begynte jeg å blø...er enda helt satt ut av den rare situvasjonen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå