Gå til innhold

Han er blitt så klengete...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår er 13 måneder gammel og har gått i barnehage i en drøy måned. Han gråter fremdeles innimellom når han skal leveres og har plutselig blitt veldig bestemt på at han vil være sammen med mamma. Protesterer vilt hvis andre tar ham opp og jeg er der, også pappaen.. (Det går selvfølgelig fort over, men...). Er så fortvilende, han var på ingen måte sånn i permisjonstiden. Henter ham så fort jeg kan, like over kl. 1500, og han sover jo lenge i barnehagen. På ettermiddagen er han som et klistremerke, følger etter og protesterer hvis han ikke får komme opp. Har hatt samtale med ped.leder og det høres ut som det går bra i barnehagen.

Noen som har opplevd liknende? Håper at det går over, for er veldig fortvilende å se at han har det slik..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt går i perioder - he he... ;-)

Det kommer ofte en ny periode med seperasjonsangst i den alderen - selv om de ikke er i barnehage.

 

Min yngste på 16 mnd er hjemme med meg, men er ganske skeptisk for tiden.

Skrevet

Ja takk og pris.

Visste ikke at de fikk en ny runde separasjonsangst på denne tiden, men kan jo passe. Han har også valgt seg en favorittperson i barnehagen som han holder fast ved. Er så annerledes enn eldstemann på 3, som vi måtte slepe med oss fra vilt fremmede ;)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...