Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har hatt eller er i ett bdsm forhold?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, har vært i et forhold før, med en Dom, jeg var sub. Hvordan det, hva lurte du på? Var ikke så veldig avanserte greier altså...

Skrevet

nå ble je nysettig her.. Hva i huleste er det for noe ??

Skrevet

Jepp! Har det ikke 24/7, men stort sett all sex er bd! (Har ikke sm... kun litt mild spanking) Jeg er sub og digger det! Mannen min kan komme med noen stikk i løpet av dagen og det er veldig pirrende. ("Jasså, mulig du må straffes for det altså...")

Skrevet

HI her...

Det jeg egentlig lurer på, er hvordan dere som har prøvd det, og da helst fra en subs side, takler det å hele tiden skulle være ydmyk. Jeg vil så gjerne, men har en ganske så sterk side i meg, som av og til stikker seg frem og nekter å la seg kue.

Jeg innehar forøvrig en lederstilling, så på jobb, er jeg den som bestemmer mens hjemme, der, ja.....

Og for dere som lurer, så er dette 110% frivillig. Jeg føler at det tilfører livet mitt så mye og gir meg et mye bredere spekter å spille på og at hele meg får komme frem, ikke bare den som folk ser til vanlig.

For oss er bdsm mye mer enn sex. Men jeg må innrømme at også den delen er fantastisk ;-)

Skrevet

anonym 22:03 her.

I og med at vi ikke har et 24/7 forhold så er jeg jo ikke sub hele tiden, men på soverommet og i forkant av at vi skal ha sex så blir jeg sub, med en liten snert. Liker å være litt trassig og kanskje komme med noen stikk selv for å "øke" straffen. Har også hatt lederjobb og de sier jo at det er vanlig at dersom man er leder på jobb så er man ofte sub på hjemmebane. Har ikke noe problem med å være ydmyk i sexen i hvert fall. Jeg vet jo at det er da det blir skikkelig digg!

Og ja, kan skrive under på at det er helt frivillig. Vi er veldig åpne så han vet godt hvor mine grenser går. Er veldig glad for at jeg fortalte mannen min om mine lyster tidlig i forholdet, for da har det fått utvikle seg i takt med forholdet og nå har vi helt fantastisk sex og han pirres minst like mye av det som meg. Han er ikke noe leder type på jobben sin, men i hjemmet er han min herre! ;)

(Bdsm = bondage/sado massochisme)

Skrevet

ÅÅååååå, jeg er såååå misunnelig på dere som er sammen med en mann som vil være dominerende.... Jeg tenner så ekstremt på å være den underdanige, ydmykete, men min kjære sier han ikke klarer å gjøre d.... Han tenner ikke så mye på d, og dessuten klarer han ikke "skade" meg... Men jeg elsker d.... Huff.... Vet ikke hva jeg skal gjøre ... Har så lyst til å få utløp for d... Noen som vil låne bort mannen sin en kveld?;)

Skrevet

Nei, min er ikke til utlåns! ;) Veldig glad for at han er med på spillet vårt, men trodde aldri han skulle bli så til de grader med på det som han er nå altså. Men vi har startet veldig forsiktig og så har det bygget seg opp. Fra å bare binde opp hender og ha bind for øynene og snakke gjennoom hele seansen til de greiene vi driver med nå så har det tatt lang tid (har jo fått barn oppi det hele også). Kanskje mannen din kan starte litt forsiktig på deg og når han ser at du kicker på det så vil han jo kanskje bli mer og mer interessert?? Mannen min så i hvert fall tydelig forskjell på meg ved vanlig sex og bd! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...