sprell AS Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Me står i fare for å miste skulen vår!!!Treng mange underskrifter.Kan dåke vera så snille her inne å gå inn på: http://www.opprop.no/opprop.php?id=omvikdalen På forhånd.....tusen takk:))
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Da var det signert. Skam på seg, Kvinnherad. Legg heller ned den hyperaktive forvaltningskomiteen, så er det nok penger til drift av skolen i omvikdalen i mange år.
sprell AS Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2008 Ein seksåring må reise med buss 45min kvar veg for å komme seg til den skulen komiteen vil ha oss til.Trangsynte politikarar:(
KinemorTil3 Skrevet 24. mai 2008 #6 Skrevet 24. mai 2008 selvfølgelig vil vi hjelpe andre småbygder å holde liv i småskolene. vi sender ungene med buss 8 km hver dag, på livsfarlige veier, trangt (1 felt) og skikkelig bratt! Fjell rett opp på ene sia, og stup ned i havet på andre sia. blir redd bare bussen er 5 min for sein hjem! har signert!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 24. mai 2008 #7 Skrevet 24. mai 2008 Har signert! Har selv vokst opp på en barneskole med max 40 elever fra 1-7 klasse! Vi har kjempa mange herrens år for å få beholde skolen vår og nå så ser det ut som at det blir flere barn der oppe, så da kanskje vi klarer å beholde!
sprell AS Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. mai 2008 Tusen takk for at dåke signerer:)Betyr utrulig mykje for oss.Til Trultemora:eg skal krysse alt eg har for at dåke får behalde skulen dåkas.Det er tross alt framtida vår det handler om.
LegallyBlond Skrevet 25. mai 2008 #9 Skrevet 25. mai 2008 Da har jeg signert. Har en niese på den skolen, så håper den ikke blir nedlagt!
PAVEEL Skrevet 25. mai 2008 #10 Skrevet 25. mai 2008 dette oppropet har jeg nå signert!! 1 år siden vi har hatt en sånn kamp i kommunen min også, vi klarte å redde den iallefall til 2011. men da står det en ny kamp for tur, og vi er villige til å gå langt! er vitkig å opprettholde bydene på småplassene og!! ikke alt trenger å bli sentralisert. STÅ PÅ!!!!!
unnl Skrevet 29. mai 2008 #16 Skrevet 29. mai 2008 Signerer, vi har også trusselen over oss... Trist å tenke på at 6-åringer kanskje må reise med buss i 1,5 time for å komme på skolen...
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #18 Skrevet 29. mai 2008 Hei. Vil bare si at mine barns barneskole var nedleggingstruet i fjor, og da fikk vi god hjelp fra lufs.no. Det er en frivillig organisasjon som hjelper til med hindre nedleggelser. Har god peiling på lovverk m.m. lykke til
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #20 Skrevet 11. juni 2008 Ser ut som nedlegginga er på vent? Leser i kvinnheringen at de har tatt til vett i første omgang, så får håpe det blir varig. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå