Gå til innhold

Hjelp oss å behalde skulen vår!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da var det signert. Skam på seg, Kvinnherad. Legg heller ned den hyperaktive forvaltningskomiteen, så er det nok penger til drift av skolen i omvikdalen i mange år.

Skrevet

Ein seksåring må reise med buss 45min kvar veg for å komme seg til den skulen komiteen vil ha oss til.Trangsynte politikarar:(

Skrevet

selvfølgelig vil vi hjelpe andre småbygder å holde liv i småskolene. vi sender ungene med buss 8 km hver dag, på livsfarlige veier, trangt (1 felt) og skikkelig bratt! Fjell rett opp på ene sia, og stup ned i havet på andre sia. blir redd bare bussen er 5 min for sein hjem!

har signert!

Skrevet

Har signert! :)

Har selv vokst opp på en barneskole med max 40 elever fra 1-7 klasse! :) Vi har kjempa mange herrens år for å få beholde skolen vår og nå så ser det ut som at det blir flere barn der oppe, så da kanskje vi klarer å beholde! :D

Skrevet

Tusen takk for at dåke signerer:)Betyr utrulig mykje for oss.Til Trultemora:eg skal krysse alt eg har for at dåke får behalde skulen dåkas.Det er tross alt framtida vår det handler om.

Skrevet

Da har jeg signert. Har en niese på den skolen, så håper den ikke blir nedlagt!

Skrevet

dette oppropet har jeg nå signert!!

1 år siden vi har hatt en sånn kamp i kommunen min også, vi klarte å redde den iallefall til 2011. men da står det en ny kamp for tur, og vi er villige til å gå langt!

er vitkig å opprettholde bydene på småplassene og!! ikke alt trenger å bli sentralisert.

STÅ PÅ!!!!!

Skrevet

signert

Skrevet

Signerer, vi har også trusselen over oss...:( Trist å tenke på at 6-åringer kanskje må reise med buss i 1,5 time for å komme på skolen...:(

Skrevet

Hei. Vil bare si at mine barns barneskole var nedleggingstruet i fjor, og da fikk vi god hjelp fra lufs.no. Det er en frivillig organisasjon som hjelper til med hindre nedleggelser. Har god peiling på lovverk m.m.

lykke til

• 2 uker senere...
Skrevet

Ser ut som nedlegginga er på vent? Leser i kvinnheringen at de har tatt til vett i første omgang, så får håpe det blir varig.

Lykke til

Skrevet

da er den signert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...