Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det går ann å føde i vann på Haukeland?

Vet man får tilbud om å ligge i badekar på storken, men får man føde der også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det får du sikkert!! Tror du får føde i badekar på de fleste sykehus.

Jeg vurderer det litt selv også.. synes det høres deilig ut..

Skrevet

Hei du,

 

Kan virkelig anbefale vannfødsel. Har født begge mine i vann og vil veldig gjerne føde jente nr 3 i vann også! Jeg har vært-og skal på ABC klinikken på Ullevål. Der har de jordmødre som har trening på vannfødsler. Nå er jo Ulevål litt langt unna for deg;) Men mener å ha lest at det er mulig å føde i vann andre steder også. Min venninne fikk føde i vann på A-hus. Dette ville jeg ha sjekket ut hvis jeg var deg. Du må imidlertid være forberedt på å klare deg uten epidural, lystgass etc.

 

Lykke ti!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...