Gjest Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Noen som vet om det går ann å føde i vann på Haukeland? Vet man får tilbud om å ligge i badekar på storken, men får man føde der også?
nr2-imagen:) Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Det får du sikkert!! Tror du får føde i badekar på de fleste sykehus. Jeg vurderer det litt selv også.. synes det høres deilig ut..
ainapost Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Hei du, Kan virkelig anbefale vannfødsel. Har født begge mine i vann og vil veldig gjerne føde jente nr 3 i vann også! Jeg har vært-og skal på ABC klinikken på Ullevål. Der har de jordmødre som har trening på vannfødsler. Nå er jo Ulevål litt langt unna for deg;) Men mener å ha lest at det er mulig å føde i vann andre steder også. Min venninne fikk føde i vann på A-hus. Dette ville jeg ha sjekket ut hvis jeg var deg. Du må imidlertid være forberedt på å klare deg uten epidural, lystgass etc. Lykke ti!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå