Gå til innhold

JAAAAAAA! Den er miiin! Bare miiiin, miiiin, miiiiin!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

OMG! Jeg vant den i natt, til blodpris (i mine øyne, egentlig ikke men ok...) men jeg vant vant vant!! O'lykke og elskede ebay!

her ser dere min lille hemmelighet i går

www.tinkerbelle.blogg.no

kom ikke her og kom her, jeg er sååå glad!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søt du stinky:(

Skrevet

Hahaha skulle jo være et :) da!!

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Cape er bare halvkult...en fotsid kappe derimot er digg! *ønske seg*

Men hvordan blir det med fraktkostnader til Norge?

Skrevet

Gratulerer:)

Forresten, var du utenfor rikshospitalet i dag?

Hvis ikke så har du en tvilling:0)

Skrevet

halvkult? ehhh! psssj, skal da vel ikke gå rundt å se ut som en goth-punk-rocker med ambisjoner om å være dracula heller dah! hehe.

cat. hehe. regnet med det da!!!

Skrevet

Haha, så bra!!!!! :)

Gratulerer!!!!!!!!!!

Da hjalp nok kysset, hihi ;)

Skrevet

Wow, skjønner du er lykkelig, den blir du sikkert veldig kul i:)! Man må være rimelig sikker i sin stil for å kunne gå med den, og det er det ingen tvil om at du er iallefall:)!

Deilig å få noe en konkret ting en har drømt om lenge.

Skrevet

Lisa

Da har jeg nok en tvilling for jeg har vært på jobb på gardermoen i hele dag. hehe. ;p

Takk takk takk i alle retninger, og ja enga kysset hjalp!

Skrevet

Gratulerer! Den var skikkelig fin!

Skrevet

Skummelt, hun hadde akkuratt samme lugg,hårfarge, kropsbygning og stil som deg, og slike solbriller som du har på deg på bildene fra 21 mai.

Var sikker på at det var deg...

Bra jeg ikke sa hei da, skulle tatt seg ut:P

Skrevet

Gratulerer:-)) Ble litt inspirert jeg nå til å komme meg ut av denne dassne småbarnsmamma-med-ekstra-polstring-look'en jeg har perfeksjonert i det siste. Jeg tror jeg må bli mitt eget renoveringsprosjekt!

Skrevet

:o så sært! og litt skummelt, kanskje jeg egentlig var der..og bare trodde jeg var på jobb. *ler*

hehe.

Skrevet

ironisk

for det mest eer jeg en dassende småbarnsmamma i joggiser på vei til og fra barnehage jeg også.. desverre.. men jeg glimter til innimellom. *ler*

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Haha...punk-rockere i kappe? Neihei. Gothere derimot...med eyeliner og laaaaaaangt hår (hannkjønn altså) Å, nå må jeg nesten ut i kveld bare for å se om jeg finner noen å glo på!

Skrevet

Mulig det, men du har hvertfall glimt innimellom og håret ditt!!! Ikke mye småbarnsmamma-dassent det, nei- skulle sett den høysåta med ettervekst jeg later som er blondt og halvlangt....

Gleder meg til skattepengene kommer og det kan frisøren min gjøre også:-)

Skrevet

nej, jeg får ganske mange komplimenter på håret mitt og det takker jeg frisøren min for. *ler* jeg latet som jeg var blond i mange år men innså til slutt at jeg bare måtte gi opp å være blond og dum. hehe.

frisøren din kommer til å bli glad, godt det ikke blir streik i skatteetaten for jeg er helt avhening av skattepengene mine også. hehe.

Skrevet

Kjempefin :D

Så kul stil du har!

Skrevet

:D

takket være ebay for det meste. haha!

Skrevet

opp om noen ikke har fått det med seg.. mohaha!

Skrevet

opp igjen siden noen var veldig nysgjerrig på hva det var jeg måtte sitte oppe hele natta for. hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...