Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Hvor har dere tenkt til å la barnet sove om dagen?

Jeg vurdrer vugge/vogn/lekegrind...

noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ska ha vugge den første stoinnen så ska den få sove i vogna på varandan...:)

Skrevet

Mini'n her skal sove i vugge på dagen så lenge det går. Har ei vugge som går i arv i familen til kæll'n, så det er litt stas å bruke den! Etter det regner jeg med at det blir vogna ute, eller senga..

Skrevet

her blir det for det meste vogn. kommer til å ha vugge og i stua. min erfaring er at vogna er best, da barnet venner seg til å såve i den er det enklere å ta barnet med seg, eller at andre skal passe på den. har en gutt på 1 år som kun vil sove i vogna på dagen, å det er genialt. masse frisk luft og enkelt om jeg skal noe.

Skrevet

Her blir det nok i moseskurv i stua, eller eventuelt inne i senga på soverommet :)

Skrevet

Ute i frisk luft.

Har hatt begge mine forrige ute i vogna, og de har trivdes med det, så jeg håper også at neste vil gjøre det samme.

Skrevet

samme her,blir inne på stuen eller ute i vogn.en plass med litt hverdagstøy slik att barnet ikke bli var på lyder.

det funket supert på min 2 åring han sover som en stein på natta samme hva som bråker :)

Skrevet

tja, i vogna ute, senga, sofa eller reiseseng som blir satt opp i stua som også kommer til og bli brukt som lekegrind etter hvert. Det får vi se ann på. Tulla mi sov de fleste steder og synes det var greit. Lett og ha med seg rundt da.

Skrevet

Ute i vogna på dagtid, vugge i stua ellers.

Skrevet

Vugge i stua eller i vogn ute.

Kommer helt an på hva vi gjør om dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...