Hikken Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Jeg som hadde gledet meg til alene-hjemme-kveld i sofan med kvalitetssøppel på TVn og en kjempebolle med smågodt.. Ingenting før Graham Norton show ti på tolv :-S Æss... Er midt i en flyttesjau også, så dvd-spilleren er pakket bort.. Sutre, sutre...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Sitter og frustrer meg over det samme.. Ingenting å se på.. Akkurat nå var jeg inn charter feber.. Men blir nok til at vi setter på en film her.. Såg litt på talentene også fra amerika. Men orker ikke begynne å følge med på dette også..
Hikken Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2008 Blir vel kvalitetsfilmen coyote ugly på meg.. Jeei..
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 watchtvsitcoms.com Her finner du sikkert noe å fordype deg i
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 uff uff.. er så dårlig helgegreier på tv'n..!! blir faktisk forbanna.. de tenker jo ikke på oss gravide eller småbarnsforeldre som må sitte hjemme i helgene... !!!
MadKiss*Jente i magen* Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 be cool begynner på tv om 5 minutter en bra film på tv3
Hikken Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. mai 2008 !!Allimac!! JEG ELSKER DEG! :-D Hvorfor har jeg aldri hørt om denne siden før? Herregud, du har reddet meg fra å pines gjennom to timer med dårlig sang, dans og skuespillerprestasjoner!
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #8 Skrevet 23. mai 2008 Bare hyggelig:) Den siden har reddet mange kjedelige kvelder når mannen er i sjøen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå